Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#20238 Re: Re: Elämän suurin mysteeri

09.09.2013 09:32

#20221: - Re: Elämän suurin mysteeri

Juuri näin. Keijo Rainerma kirjoittaa Arvomme - aarteemme sivulla 134: Saat_na ei piinaa kadotuksessa ketään, vaan on myös itse rangaistuna. Myöskään Jumala ei kiduta ketään helvetissä. Hän vain on poissa sieltä, ja poissa on silloin kaiken hyvyyden, kauneuden, ilon, onnen, lohdutuksen, rakkauden lähde. Helvetti merkitsee ikuista kadotusta Jumalan kasvoista, koskaan päättymätöntä ja täydellistä eroa Jumalasta. Taivas on sitä, että "Jumala itse asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa". Ilmestyskirja toistaa: Jumala itse on heidän luonaan." (Ilm. 21:3) Helvetti on sitä, että Jumala ei enää ole heidän luonaan. Tässä maailmassa ja elämässä hän oli vielä läsnä niidenkin elämässä, jotka eivät uskoneet häneen, vaan halusivat ja pyrkivät eroon. Hän antoi aurinkonsa paistaa ja viljan kasvaa epäuskosta riippumatta, antoi ihmisiä, jotka rakastivat ja lohduttivat. Hänen rakkautensa ja pitkämielisyytensä odotti ja kutsui.

Vastaukset


Vieras

#20239 Re: Re: Re: Elämän suurin mysteeri

2013-09-09 09:38:01

#20238: - Re: Re: Elämän suurin mysteeri

 

Eikö tällä Keijo Rainerma -nimisellä henkilöllä ole muuta tekemistä kuin kirjoitella päättömyyksiä ja vielä julkaista ne?