Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#19810 Re: Re: Re: Re: Re: Virheellisiä väittämiä HIV:stä Tässä sinulle oikeaa tietoa

31.08.2013 19:07

#19806: - Re: Re: Re: Re: Virheellisiä väittämiä HIV:stä Tässä sinulle oikeaa tietoa

Adressilla emme pysty vaikuttamaan homojen parisuhteiden pysyvyyteen, tavoite on vaikuttaa avioliittolain pysymiseen ennallaan. Homojen itse tulee pitää huolta parisuhteestaan, kuten meidän heteroidenkin.
Rekisteröity parisuhde on tarkoitettu homoille ja lesboille ja avioliitto naiselle ja miehelle.
HIV tartunnoissa korostaisin kaikkien omaa vastuuta, myös heteroiden, koska taudin olemassa olo on ollut kauan tunnettu.
Otettaisko nyt kukin vastuu omasta elämästä itse vähän pidemmälle, säästyttäis HIV-tartunnoilta ja muilta ikäviltä tartunnoilta. Oppia ikävä kaikki...mutta sen voi välttääkin, jokainen omalla kohdallaan välttämällä irtosuhteita ja suojautumalla, jos on ihan pakko käydä 'naapurissa'.
Mikä on pakko......yksi selitys -vastustamaton halu.

Vastaukset

Vieras

#19831 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Virheellisiä väittämiä HIV:stä Tässä sinulle oikeaa tietoa

2013-09-01 08:22:13

#19810: - Re: Re: Re: Re: Re: Virheellisiä väittämiä HIV:stä Tässä sinulle oikeaa tietoa

"Adressilla emme pysty vaikuttamaan homojen parisuhteiden pysyvyyteen, tavoite on vaikuttaa avioliittolain pysymiseen ennallaan. Homojen itse tulee pitää huolta parisuhteestaan, kuten meidän heteroidenkin. Rekisteröity parisuhde on tarkoitettu homoille ja lesboille ja avioliitto naiselle ja miehelle."

Kyllä ne parisuhteen puitteet vaikuttavat siihen, miten tiukasti ja pitkäjänteisesti suhteeseen sitoudutaan. Eivät kaikki ihmiset toimi joka tilanteessa vastuullisesti, eivät heterot eivätkä homotkaan. Teidän uskisten perimmäinen viesti vaikuttaa olevan käytännössä, että homojen ei pitäisi olla suhteessa ollenkaan. Ja kun he kuitenkin ovat, sitten kauhistelette irtosuhteiden lieveilmiöitä. Kyseessä on pahimmanlaatuinen moralismi, josta puuttuu kaikki muu logiikka kuin se, minkä suvaitsemattomuus sille virittää.