Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#19513 Re: Meksikolaisen piispan mukaan homofobia on sairaus

26.08.2013 19:54

#19510: sivusta seuraileva - Meksikolaisen piispan mukaan homofobia on sairaus

 

Etelä-Amerikassa uskalletaan käyttää rehevää kieltä ja sataprosenttista latausta.  En tiedä,  pitäisikö tätä nyt kommentoida,  mutta jos sen verran sanon,  että ymmärrän ja luulen ymmärtäväni,  miksi hän ymmärtää juuri noin.  
Raul Vera on ihmisoikeusihmisenä tietysti asennoitunut katsomaan tätä ihmisryhmää nyt nimenomaan tästä näkökulmasta. Ja kyllähän homojen ihmisarvo onkin tietysti aivan yhtäsuuri kuin kaikkien muidenkin.  Eikä ole tuollainen nimitteleminen ainakaan kristillinen hyve,  ei todellakaan.  Mutta heillä varmaan  myös  tuo tulinen menttaliteetti vaikuttaa sen että käytetään aika roisia ilmauksia,  ja sanotaan ne ääneen.
Toinen asia sitten on,  mitä tämä piispa tietää itse asian hengellisistä syvyyksistä.  Epäilenpä,  ettei yhtään mitään.  Ja niin ei moni muukaan tiedä.



Vastaukset


Vieras

#19525 Re: Re: Meksikolaisen piispan mukaan homofobia on sairaus

2013-08-27 07:48:17

#19513: - Re: Meksikolaisen piispan mukaan homofobia on sairaus

Toinen asia sitten on,  mitä tämä piispa tietää itse asian hengellisistä syvyyksistä.  Epäilenpä,  ettei yhtään mitään.  Ja niin ei moni muukaan tiedä.

 

Katolinen piispa ei tiedä jotain, minkä sinä tiedät. Kuinka tyypillistä kristillistä itsensä ylentämistä.