Vaasan musiikkiluokkien puolesta

Kommentoitu viesti

Vieras

21.08.2013 12:26

Inhoan sitä kuinka ''ala-ikäiset'' ja ''nuoret'' ovat aina muka vain tyhmiä ja tietämättömiä.
Me emme muka tiedä aikuisten asioista. Itse ainakin tajusin nuorena että kyseessä on toiminnallisesti vain aikuisten lapsellisesta valtapelistä ja että ulkomaalainen opettaja ei nähtävästi miellyttänyt.. Näkihän sen nyt tyhmäkin.
Tässäkin tapauksessa saamme nyt kumminkin sitte nähdä kuinka fiksuja ja järkeviä nämä aikuiset todellisuudessa ovat olleet..
Ainakin voin itseni kohdalla sanoa että se vääryys joka meitä kohtaan tapahtui, oli jotakin käsittämättömän törkeää. Outoa että vaikka oppilaat itse käyvät omasta huolestaan rehtorille valittamassa olemattomasta opetuksesta, niin saadaankin vain naurut päälle ja syytökset jostakin aivopesuista ja kätyrinä toimimisesta ynnä muista hulluuksista ja tämähän vasta sitä aikuismaista onkin kun ei voi kohdata omia ongelmiaan niin heitetään pallo jollekin muulle!! Minua ainakin loukkasi se ettei minulla muka voinut olla omia mielipiteitä,koska olin nuori. Meidän sana ei koskaan painanut suuntaan eikä toiseen, eikä myöskään vanhempiemme. Mielestäni käsittämätöntä että lukuiset vanhemmatkin ottavat yhteyttä kouluun ja opetusvirastoon ja yhtikäs mitään ei tapahtunut! Henkilökohtaisesti minulla ei ollut yläasteen musiikinopettajaamme kohtaan mitään vihaa,olihan hän erittäin lahjakas itsekin, mutta harmitti vain se ettemme saaneet sen mukaista opetusta ja ettei hän ollut koskaan paikalla.. Valitettavaa on myös se,että tilanne ei parantunut suuntaan eikä toiseen ja tiedän sen siitä että sisareni käyvät/kävivät ylä-astetta vielä sen jälkeenkin. Nämä itse ''aikuisten'' asiat joita on käyty nyt oikeudessa läpi ovat niitä asioita joista ME ALA-IKÄISET TYPERÄT NUORET jouduimme aikoinamme kärsimään. Toivottavasti johtajat suurineen nimineen jonain päivänä kääntyisi katsomaan tätä asiaa lasten kannalta eikä vain oman vallan,maineen ja kunniansa taholta!
Terveisin, yksi näistä Jurin ''kätyreistä''

Vastaukset

Vieras

#2190 Re:

2013-08-22 12:26:45

#2186: -  

Olen ollut narsistin kanssa parikymmentä vuotta naimisissa ja vuosien kärsimysten jälkeen saanut itseni irti siitä loukusta. Narsisti on aivan erinomainen manipuloija ja saa taitavasti hämättyä jopa pyskologeja ja psykiatrejakin. Yleensä erittäin miellyttävä ulospäin, mutta joka uskaltaa olla eri mieltä, saa tuntea nahoissaan ja narsisti keksii keinot. Kokemuksieni jälkeen väitän tunnistavani narsistin helposti ja sympatiaa ei sellaiselle löydy. Meissä kaikissa on narsismia jonkin verran ja pitääkin olla, mutta liika on aina liikaa. Älkaa ihmiset sokaistuko mielistelylle ja imartelulle....teistä tulee narsismin uhreja....ja siitä on vaikea päästä eroon. Narsisti ei väsy, hänellä riittää energiaa äärimmäisyyksiin asti, alistaa ja mitätöidä vastustajansa ja uhrinsa.