Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Megafon

#18953 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miksi uskovaiset yri

14.08.2013 07:49

#18922: Vastaus Megafonille - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miksi uskovaiset yrittäv

Pyhä Henki on puhunut sisälläni selvällä suomenkielellä eri asioista.

– Kun kristitty kuulee sisäistä puhetta, hän kuulee vain omia ajatuksiaan”, sanoi yhdysvaltalainen filosofian professori Phillip Cary Sleyn Raamattu- ja lähetysteologilla päivillä Karkun evankelisella opistolla.

http://www.kotimaa24.fi/uutiset/kotimaa/12199-sydaemen-aeaeni-ei-ole-jumalan-aeaeni

Vastaukset

Minun lampaani kuulevat minun ääntäni

#18992 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miksi uskovaiset

2013-08-14 18:51:39

#18953: Megafon - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miksi uskovaiset yri 

Jeesus on eri mieltä kuin Cary. Johanneksen evankeliumi 10.luku jakeet 27-28 : "Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua. 
Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni."

Tämän saman Jeesuksen äänen ovat minun lisäkseni kuulleet uskovat n. 2000 v. ajan, sukupolvesta toiseen. En siis väitä olevani ensimmäinen enkä ainoa joka on kuullut Jeesuksen äänen sisäisesti.