Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Kommentoitu viesti

Ei kusetettu
Vieras

#431 Re: FIKSUKAUPPA.COM

25.04.2011 19:03

#307: KUSETETTU - FIKSUKAUPPA.COM

Sinun laisesi saavat kaiken näyttämään "kusetukselta".

Tuttavani, joka on Fiksukaupan yhteistyökumppani, oli kovin mielissään, että häneltä säästyy resurssointi omien nettisivujen rakentamiseen, ylläpitämiseen maksuineen jne.

Fiksuhuudosta en tiedä, enkä siis kommentoi, mutta Fiksikaupassa tavara lähtee suoraan kauppiaalta asiakkaalle, joka on tilauksen tehnyt.Siis sinulle nerolle tiedoksi: tavara ei jää tulematta Siuruan myötä- tai vastavaikutuksella.

Tuotteita meni tuttavani yrityksestä paremmin, kun kauppa aukesi, mutta kiitos sinunlaisten tietäjien, jotka rälläätte ilman vastuuta toisten asioissa ja kirjoitatte toteuttaen sanavapauttanne asiasta, josta ei itselläsi ei ole kokemusta, ainoastaan vankka mielipide.

Järjestäppä nyt parempi vaihtoehto tuttavalleni, jonka kaupankäynti on hiipunut, kun ihmisiä valistavat henkilöt, jotka eivät vastaa kirjoitustensa seurauksista kenellekään!!!!

Vastaukset

vieras
Vieras

#432 Re: Re: FIKSUKAUPPA.COM

2011-04-26 09:20:03

ÄLÄ HIILLY "PULU",HEHKU VASTA SÄNGYSSÄ. 

Vieras
Vieras

#433 Re: Re: FIKSUKAUPPA.COM

2011-04-26 10:43:36

Taidat olla sama henkilö,joka kehui taannoin kuinka kauppa on vilkastunut,vaikka et ollut vielä ehtinytkään mainostaa firmaasi.Olit 101% fiksuhuuto.com puolella. Nyt ehkä kirjoitat "ystäväsi"nimissä ja syytät meitä kaupan hiipumisesta.Minä en edes tunne firmaasi,odotan vain tuotteitani FIKSUHUUDOSTA.

Taidanpa taas laittaa 10 euroa adressit.com sivuille,siltä saavat kaikki tiedon fiksuhuudon vastaisesta toiminnastamme.Se näköjään herättää muutkin ajattelemaan,mihin rahansa laittavat.Itse olen kyllästynyt kaikenmaailman "puliveevareihin"

sama kuin edellinen lähettäjä
Vieras

#434 Re: Re: FIKSUKAUPPA.COM

2011-04-26 15:10:46

VÄÄRÄÄ TIETOA.FIKSUKAUPPA.COM EI TOIMITA TUOTTEITAAN SEN NOPEAMMIN KUIN FIKSUHUUTOKAAN,EIKÄ VASTAA
TIEDUSTELUIHIN,KERTOI MINUN "YSTÄVÄNI"

mikki69

#463 Re: Re: FIKSUKAUPPA.COM

2011-05-14 22:53:50

#431: Ei kusetettu - Re: FIKSUKAUPPA.COM

Kaikki mikä jotenkin liittyy Fiksuhuudon omistajiin on pelkkää kusetusta. Turhaa on puolustella Fiksuhauppaa! Kaupan omistavat petosta harrastavat osakkaat!