Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#18850 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miksi uskovaiset yrittäv

11.08.2013 18:18

#18848: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miksi uskovaiset yrittävät j

Minulla ei ollut yhtäkään ennakkoluuloa.
Olin tämän velkaa.

En sano tätä vihassa,  en missään negatiivisessa "totuudenheiton huumassa,"     itkien sanon sen.  

Vastaukset

very...

#18853 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miksi uskovaiset yri

2013-08-11 18:39:19

#18850: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miksi uskovaiset yrittäv

PSALMI 23

Herra on hyvä paimen.

1 Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.
2 Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3 Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4 Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5 Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä minun maljani on ylitsevuotavainen.
6 Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.