Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Virgo92

#18732 Re: Re: Re: Kuusi jo tuttua näkemystä...

09.08.2013 10:07

#18725: - Re: Re: Kuusi jo tuttua näkemystä... 

Ketkä te ? Kenen oikeuksia vastaan minä olen mielestäsi tällä palstalla hyökännyt ? Eiköhän asia kuule ole ihan päinvastoin kuin sinä nyt kuvittelet !!! Osoita yksikin kommentti jossa minä mielestäsi olisin ´hyökännyt uskonnollisin argumentein ´ kaikille pareille tasa-arvoista avioliittoa vastaan  , niin sinulla on  jotain perusteluksi sille mitä minua kohtaan osoitetusti tulit sanoneeksi! Tiedätkö , että sanasi loukkasivat minua pahasti ? Olen nainen ja  lesbo ja asun toisen naisen kanssa-sanooko tämä sinulle mitään? Miksi oikein siis kuvittelet minun kirjoittelevan näillä palstoilla?!! Itseäni ja kumppaniani vastaanko ? Jos minulla on erilaiset käsitykset esim ihmisen henkisyydestä, sielusta ja kuolemanjälkeisestä elämästä, niin- entä sitten? Eikö  myös lesbolla saisi olla omat ajatuksensa niistä, vai eikö niitä saisi muka ajatella ollenkaan? Kukahan siitä päättää ...

Vastaukset

Vieras

#18735 Re: Re: Re: Re: Kuusi jo tuttua näkemystä...

2013-08-09 11:10:05

#18732: Virgo92 - Re: Re: Re: Kuusi jo tuttua näkemystä...

Juu, et tosiaankaan kuulu "Teihin", vaikka puuttumisesi kirjoituksiini siltä vaikuttikin. "Te" tarkoittaa täällä kirjoittaessani sitä joukkoa, joka uskonnon varjolla hyökkää homoja vastaan. Tuntui nimittäin oudolta, että hyökkäsit teesejäni kohtaan tuolta tunne- ja omatuntopuolelta tavalla, joka ei ollut perusteltu tieteellistä maailmankuvaa edustavia ihmisiä kohtaan. Otan kuitenkin siis sen suhteen sanani takaisin, että hahmotin Sinun sillä hyökkääväsi myös maallisesti ajattelevia homojen puolustajia vastaan ja pahoittelen.

Saat pitää puolestani uskosi, se ei minua lainkaan häiritse.