Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#17930 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re Vilkaisu peiliin vois vähän virkistää....

27.07.2013 19:08

#17914: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re Vilkaisu peiliin vois vähän virkistää....

 

Mutta jos taas lukee Raamattua,  kysymys ei tule edes mieleen,  koska Paavali on in Christ Jesus, Jeesuksessa Kristuksessa niin  kiinni,  ettei missään.  Muttei lihan mukaan = inhimillisesti.




Apt:17:26   Ja hän on tehnyt koko koko ihmissuvun yhdestä ainoasta..
...                että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää
.                  hänet,  joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;
.                  sillä hänessä me elämme
.                  ja liikumme
.                  ja olemme,

 

Ja Fil:4-13   Kaikki minä voin hänessä,   joka minua vahvistaa

Joh  7:29     Minä tunnen hänet  (  J:lan)    
9 :37    Olen  hänet nähnyt  ( Jlan Pojan)




Sinä,  minä,  hän,
me,  te,  he,
nämä,  nuo ,  ne,

kaikki saamme hänet kerran nähdä:



Ilm   1:7      kaikki silmät saavat nähdä hänet





Vastaukset

Lisää mytologiaa

#17933 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re Vilkaisu peiliin vois vähän virkistää....

2013-07-27 19:14:57

#17930: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re Vilkaisu peiliin vois vähän virkistää....

 

 

Sunin taisteluista luurankohenkien kanssa, voimme nähdä hengen pahat tekijät, jotka käyttivät hyväkseen munkki Tangin laupeutta. Henget yrittivät petkuttaa Tangia useita kertoja, yrittivät tappaa hänet, syödä hänen lihaansa (Sanottiin, että se joka söisi munkki Tangin lihaa, tulisi elämään ikuisesti) ja pilata hänen kultivointinsa. Jiangin hallitus sanoi kulissien takana, ”koska Falun Gong kultivoi Totuudenmukaisuutta, Laupeutta ja Kärsivällisyyttä, he eivät pane vastaan kun heitä lyödään tai kirotaan. Meidän tulisi käyttää hyväksi tätä ja vainota heitä julmasti.” Jiangin hallituksen ja luurankohenkien pahat elementit ovat samat. Luurankohenki huomasi, että Sun pystyi lukuisissa ulottuvuuksissa näkemään hänen kaikkien likaisten suunnitelmien lävitse, joten se loi epäluottamusta, koettelemuksia ja eristäytymistä ryhmän keskuuteen, käyttämällä hyväkseen Zhun rajoitettua kultivointitasoa, ymmärtämättömyyttään ja hänen ihmismielen heikkouttaan. Luurankohenki käytti myös hyväkseen munkki Tangin myötätuntoista sydäntä pahoja olentoja kohtaan. Luurankohengen tarkoitus oli estää ryhmää saavuttamasta Aidon hedelmän statusta. Tapaus on hyvin samanlainen kuin pahuuden häirintä Dafaa kohtaan, joka käyttää hyväksi joidenkin harjoittajien kykenemättömyyttä poistaa kiintymyksiä koettelemusten aikana, ja sitä, että he eivät pysty katsomaan ongelmia Fa-oikaisun ja Dafan näkökulmasta. Koettelemusten ja totuuden hetkellä, munkki Tang ja Zhu päästivät irti epäilyistään, löysivät virheet sisältään, auttoivat toisiaan ja tulivat yhtenäiseksi joukoksi uudestaan. Näin he tuhosivat luurankoaaveen illuusioiden kyvyt ja lopulta päihittivät hengen. Zhu, joka lankesi demonien ansaan, näki tilanteen suuremmasta näkökulmasta, hylkäsi itsekkyytensä ja kiintymyksensä ja lähti etsimään Sunia, (taistellakseen yhdessä pahuutta vastaan) joka oli ajettu pois hengen suunnitelmien mukaisesti. Tämä oli erityisen tärkeä ja arvokas teko ja tästä mieleenpainuvasta opetuksesta munkki Tang ja hänen opetuslapsensa tulivat vielä kokonaisemmaksi ryhmäksi, joka lopulta johdatti heidät kultivointinsa päätökseen ja täydellistymisen saavuttamiseen.

 

 

 

 

 


Vieras

#17937 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re Vilkaisu peiliin vois vähän virkistää....

2013-07-27 20:42:27

#17930: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re Vilkaisu peiliin vois vähän virkistää....

...mikä ei todista mitään: Paavali tunsi Messias-ennustukset ja niissä esiintyvät jo kaikki nimitykset, joita Paavali Jeesuksesta käyttää. Ennustuksissa ei puhuta Jeesus Nasaretilaisesta, Joosefin ja Marian pojasta - eikä myöskään Paavali näitä nimiä mainitse. Hän koki kyllä kohdanneensa Jeesuksen näyssä Damaskon tiellä, mutta se on ihan eri asia.

Tulkintasi tekstistä on tyypillinen esimerkki siitä, kuinka uskovainen saa sen mielessään näyttämään siltä, mitä itse niin kovasti haluaa. Ulkopuolisesta moinen päättely ei näytä - anteeksi nyt vain - tervejärkiseltä.