Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

It takes two to tango...

#17382 Re: Re: Re: Re:

18.07.2013 16:44

#17378: - Re: Re: Re:  

No olisiko sitten mielestäsi  parempi niin että keskustelusuhdetta jatkettaisiin vaikka vuoden verran ,eikä sittenKÄÄN päädyttäisi kuvatun kaltaista tilannetta kummempaan.Älä  silti sitä epäile etteivätkö homot osaisi naisten kanssa  ystävystyä  ja ystäviä olla. Mitä enemmän saan olla oikeasti oma itseni(... ilman että  siis  sosiaalisista syistä tarvitsisi teeskennellä mitään äijämäisiä kiinnostuksen kohteita ja juttuja) ja mitä vähemmän niitä sellaiseen pakottavia ,epämiellyttäviä heteroäijiä on ympäristössä sitä helpompaa on tietystikin niiden (esim. työpaikan) naisten kanssa ystävystyminen. Ne ystävystymiset voivat johtaa todella hienoihin ystävyyksiin , mutta entäpä sitten? Mitä todennäköisimmin ne eivät olisi sitä mitä ne sitten ovat, ellen itse olisi  ollut juuri sellainen kuin olen . Eli siis  sellaisia,että voimme aivan vapaasti puhua kaikesta-esim. miehistä. Muistan vielä erään kesätyöpaikan n. kymmenisen vuotta sitten. Olin oppaana kotiseutumuseossa ja päivystysvuorossa  erään  paikallisen opiskelijatytön kanssa(asiakkaita museolla kävi  hyvin harvakseltaan.) Työvuoron päätyttyä nauroimme molemmat  sille että "onko tässä tänään tulllut puhuttua mistään muusta kuin seksistä?!" Lainailimme toisillemme Bridget Jonesin kirjoja ja vaihdoimme paistettujen vihreiden tomaattien reseptejä (sen niminen elokuva oli silloin suosiossa) . Työnjohtajakin oli nainen, hänen kanssaan vaihdoin kukkasipuleita, kun hän ja eräät muut niistä   työkavereista kävivät nimipäivilläni ja oli leiponut heille kakun. Se kesä meni todella rattoisasti ja vaikka monet heistä ovat jo paikkakunnaltamme lähteneet muualle opiskelujen vetäminä tai muuten , niin edelleen aika ajoin olemme soitelleet toisillemme muutamien heistä kanssa. Ystäväthän ovat ihmiselle tärkeitä,vai mitä?

Vastaukset

Vieras

#17386 Re: Re: Re: Re: Re:

2013-07-18 17:37:32

#17382: It takes two to tango... - Re: Re: Re: Re:

Ajattelinkin, että ehkä saattoi tulla väärinymmärrys.

No, joka tapauksessa uskiksena laitoin vielä tuon #17381 -kommentin myös tulemaan. Siinä kannanottoni. On hiukan väsynyt olo. Taidan siirtyä koneelta pois.