Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Jari

#17375 Re:

18.07.2013 11:36

#17374: -

Siis koet pahoinvointia totuudellisen puheen edessä? Valheko sinua ravitsee paremmin?

Kiitos Jumalalle arvoista ja asioista jotka Räsänen on esille nostanut, hän on avannut suunsa niiden(kin) puolesta jotka eivät saa tässä ajass edes tilaisuutta avata suutaan kuin äänettömään tuskan parkaisuun...paikassa joka oli luotu turvapaikaksi ennen maailmaan syntymistä.

Jumala, elämän antaja ja ylläpitäjä, armahda minua, armahda meitä, kansaamme Poikasi Jeesuksen tähden, syntivelkamme on suuri!

Vastaukset

It takes two to tango...

#17377 Re: Re:

2013-07-18 13:38:12

#17375: Jari - Re:  

Totuus on se ,että jos homoseksuaali(jostain kumman syystä) onnistuukin( tai saadaan ) pakottautumaan seurustelusuhteeseen vastakkaisen  sukupuolen kanssa, niin se seurustelusuhde ei tule jatkumaan  EDES vuoteeseen asti. Siitä ei kertakaikkiaan tule mitään-muuta kuin pahaa mieltä kummallekin.  Ajatelkaa nyt vaihteeksi tätä asiaa järjellänne, jos esim. 33-vuotias mies sanoisi jollekin naiselle johon olisi esim. jossain kesätapahtumassa tutustumalleen naiselle:" Minulla ei ole ollut yhtään varsinaista seurustelukokemusta tyttöjen kanssa ja ajatuskin sukupuoliyhteydestä  naisten kanssa on aina ollut melkoista´ pakkopullaa´,mutta yritetään nyt kuitenkin,koska tiedän ,että täytyy ja pakkohan se joskus on  kumminkin tehdä ,että voitaisiin elää niinkuin muutkin. En lupaa mitään ,sillä tiedäthän kultaseni ,ettei  läheisyytesi varsinaisesti kiihota minua mitenkään ja kyllähän tämä minulle melko vastenmielistä on nytkin,mutta haluan silti  kuitenkin yrittää rakastaa sinua ja ehkä se auttaa  minua voittamaan  sen, ettet itse asiassa sytytä  minua rehellisesti sanottuna lainkaan..." Tässä olisi totuus sanottuna niinkuin se on, mutta :kummalle siitä sitten olisi apua ja auttaisiko se suhdetta eteenpäin?  Miettikääpä vähän mitä vaaditte!

Vieras

#17383 Re: Re:

2013-07-18 16:58:44

Se on niin totta kuin vain voi olla. Ilman uskoa ja Pyhää Henkeä ihminen voi halutessaan aina vääntää asioita suuntaan tai toiseen ja hänen on MAHDOTONTA ymmärtää ja vastaanottaa sitä mitä Jumalan Henki sanoo. Toivoisin meidän kaikkien löytävän totuuden.

Tykkäsin #17375 -kirjoituksen selkeästä viestistä meille ynnä rukouksesta. Virren 264 osuvat sanat tulevat mieleeni: On turmeltunut ihminen jo Aadamista asti. On meissä myrkky pahuuden parantumattomasti. Ei itseään siis yksikään pois orjuudesta osta. Vain Jumala vain armosta voi nostaa turmiosta.

Seuraavien säkeistöjen kohdalla itsepalvelu - suoraan virskirjasta.

Meillä on helposti tapana kauhistella Herodeksen käskystä tapahtunutta alle kaksivuotiaiden poikalasten surmaamista huomaamatta, että sitähän me teemme itsekin. Meidän tapauksessa ei rajoituta vain poikalapsiin. Mielellämme emme haluaisi ajatella koko asiaa. Herra, armahda meitä.

Vieras

#17384 Re: Re:

2013-07-18 17:24:39

Totuuden? Mikä on totuus? Sanos se! Mnun totuus ei ehkä ole sinun totuus? Selitä siis mikä on totuus?

Vieras

#17394 Re: Re:

2013-07-18 18:47:27

Jari,  upeaa,  että toit tämän esiin.  Siinä on ihmisarvokysymys!

Kudonnan malli

#17396 Re: Re:

2013-07-18 18:52:51

Räsäsen tuskan parahdus ministerin roolissa oli harvinaisen ajattelematon teko, joka on saanut osakseen ansaitsemaansa ja hyvin perusteltua kritiikkiä; emme todellakaan elä teokratiassa. Räsäsen tunkkainen viidesläisyys, josta hän on tehnyt puolueensa todellisen ohjelman, näkyy myös siinä, ettei hän osaa lopettaa kivikautista sammakkotuotantoaan.