Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#16784 Re: Vähintään kaksi puolta kaikissa....

05.07.2013 10:20

#16774: Virgo 92 - Vähintään kaksi puolta kaikissa.... 

Mikään järkeily ei uskisten kanssa toimi. Keskustelu on myös jonkinlainen vinoutuneiden ihmiskappaleiden epämääräinen yritys irrottautua ruodusta. Väsytystaktiikka on heidän taktiikkansa. Kirjaimellisesti loppuu happi. Sen vuoksi se onkin niin ahdistavaa niin kuin kohdattaessa energiavamppyyrin joka imee kuiviin ja jättää kitumaan. Helpommalla ja tyynempänä selviää kun ei ota kantaa. Tuolla suomi sivuilla hellari ym palstoilla saa hyvän kuvan kuinka lähimmäisen rakasta tämä usko on. Mistä tiedän tämän. Opin tuntemaan yhden ihmisen vuoksi monet muutkin. Mukavaa että jaksat vielä yrittää. Itse väsähdin. Totuuteni olen löytänyt eikä se ole absoluuttinen vaan alati muuntuva rakkaus.

Vastaukset

Vieras

#16787 Re: Re: Vähintään kaksi puolta kaikissa....

2013-07-05 11:53:58

#16784: - Re: Vähintään kaksi puolta kaikissa....

Aloitan tästä viimeisimmästä,  jos ei taas ehdi paljnkaan.    Tottapuhut,  uskiksen kanssa ei pelkkä järkeily toimi,  koska hänen hengelliset tuntosarvensa tulevat ensin ja sitten vasta sielulliset.  Tämä on se betoniporsas minkä yli hengell. ihminen ei voi kävellä,  se on sisäänrakennettu koko elämään.  Siksi täytyisi löytää tapa kunnioittavasti kiertää,  eikä  kol-
hia siihen itseänsä,  sitä kai tarkoitat,  kun sanot,  helpompi kun ei ota kantaa.  Tämä tyyneys onkin aivan upea tavoite. Itse-asiassa  se on jumalinen.
Jollakin tavalla saatan kuvitella sen,  mitä koet väsytystaktiikkana.  Onko se sitä että ei tule mieleistäsi muutosta tai tapahdu sellaista vastaantuloa,  tai ymmärtämistä kuin mitä odotat?

täytyy taas mennä,  muttei kauaksi

vieras

#16792 Re: Re: Vähintään kaksi puolta kaikissa....

2013-07-05 13:03:20

#16784: - Re: Vähintään kaksi puolta kaikissa....

Tässähän on ainoastaan kysymys avioliittolaista ja sen muuttamisesta. Kaikki saavat puolustaa avioliittolakia naisen ja miehen välisenä julkisena liittona puolueeseen tai mihinkään muuhun asiaan katsomatta. Oma elämä se ahdistaa, jos ahdistaa, ei tämä adressi.