Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

vieras

#16565 Re: Re: Re: Kaikella kunnioituksella kysyisin...

01.07.2013 13:46

#16551: Virgo92 - Re: Re: Kaikella kunnioituksella kysyisin...

Ei 16551 kirjoituksessakaan ole mitään uutta asiaa, eikä uutta tietoa kenellekään. En ole kristillisistä perhearvoista kirjoittanut ollenkaan, vaan perhearvoista sekä naisen ja miehen välisestä avioliitosta. En hyväksy, että lakia muutettaisiin sekalaiseksi, mitään sanomattomaksi, tietämättömäksi laiksi. Avioliittolain pitää olla selkeä ja naisen ja miehen välinen! Täytyy saada tietää kenen kanssa on avioliitossa.

Vastaukset

Oletko terapian tarpeessa?

#16566 Re: Re: Re: Re: Kaikella kunnioituksella kysyisin...

2013-07-01 14:01:09

#16565: vieras - Re: Re: Re: Kaikella kunnioituksella kysyisin... Avioliittolain pitää olla selkeä ja naisen ja miehen välinen! Täytyy saada tietää kenen kanssa on avioliitossa.

 

Sinun ei kannata mennä naimisiin ollenkaan, jollet kykene selvittämään kumppanisi henkilöllisyyttä ja sukupuolta.

 

 

Virgo92

#16586 Re: Re: Re: Re: Kaikella kunnioituksella kysyisin...

2013-07-01 15:55:28

#16565: vieras - Re: Re: Re: Kaikella kunnioituksella kysyisin...  

 Vai et viitannut kristillisiin perhe- (tai muihinkaan)arvoihin?No,hyväksyttäköön..etpä tosiaankaan itse niin tehnyt -se myönnettäköön, otit vain niihin kantaa.Koska näin  on ja sen itse vielä noin selvästi sanoit , et nyt  siis enää  voi vedota niihinkään  saadaksesi hyväksyntää ja tukea joltain taholta - tuolle hyväksymättömyydellesi....Miksi et siis aivan yhtä hyvin voisi sanoa esim.että:"Minä en voi hyväksyä homoja, koska en voi hyväksyä homoja". jne .jaettä.etoo.ällöttää,kammottaa , jurppii,nurppii,tympii,yököttää,tökkii nähdä, inhottaa kuulla, et voi sietää ajatusta...tms. niin olisit ainakin rehellinen itsellesi ja muille täällä.Tottakai tiedämme ,että sellaisia ihmisiä ,kuten sinä,on-aivan kuten tiedämme ,että on vajaaälyisiä.tapaturmaisesti aivovamman saaneita, paniikkihäiriöistä ja erilaisista fobioista kärsiviä, tunnevammaisia,pakkomielteisiä,patologisia homovihaajia, herkistä refluksihäiriöistä kärsiviä jne.Ehkä sinun kannattaisikin nyt keskittyä vain niiden todellisten syiden selvittämiseen,jotka sinut saivat tulemaan  tähän keskusteluun mukaan ja kantaa ottamaan.Siis esim.sen itsellesi selvittämiseen  MITÄ itse asiassa nyt oikein pelkäät tai MISTÄ kaikesta nyt yrität huolehtia(ja keräät itsellesi ehkä juuri sitä "vaarallista stressiä" mistä psykologit aina jaksavat meitä  varoittaa);onko kaiken takana esim. jokin tiedostamaton pelkotila, joka nyt näin omia aikojaan oireilee  ja vaatii sinulta jotain tällaista puolustusasennetta henkisen tasapainosi säilyttämiseksi; joka etsii jotain sijaiskohdetta tiedostamattomille aggression tunteillesi.Pelkäätkö esim. että miehesi on jättämässä sinut, tai ettei hän rakastakaan sinua enää...Antaisin  sinulle nyt sen neuvon,että varaisit itsellesi ajan terveyskeskuksestanne. Siellä voit avautua esim. juuri näistä tällaisista asioista luottamuksella ja hoitaa,aktiivisesti itsekin mukana ollen,omaa elämääsi nyt siellä  kuntoon-itsesi ja oman  perheesi hyväksi...