KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

jessus
Vieras

#1680 Re: Re: Kanervo ja hovi

29.03.2011 12:45

#1679: - Re: Kanervo ja hovi 

 Ratkaisu:

Jos kerta mikään ei muuttunut, tarkoittaako se sitä, että suurin osa olisi kuitenkin tyytyväisiä?

Ne jotka eivät ole, voisivat perustaa oman yhdistyksen, ja näin tämä ikuinen leikki loppuisi.

Jäsenethän sitten itse päättäisivät kumpaan yhdistykseen kuuluvat. Helppoa, eikö vain?

Vastaukset


Vieras

#1681 Re: Re: Re: Kanervo ja hovi

2011-03-29 13:26:33

#1680: jessus - Re: Re: Kanervo ja hovi 

 Sinäpä sen sanoit! Siis jatkukoon haukkuminen, mustamaalaus, aktiiveja ja ensikoteja vähättelevä ja diktaattorimainen johtaminen, kohteet vain nyt vaihtuu. Mielenkiinnolla odotan ketkä on seuraava kohde. Ja ne ketkä eivät tykkää tällaisesta kohtelusta eivät saa sitten puolustaa itseään, eikä ilmaista mielipiteitään.  

Pitäkääpä jäsenet varanne siitä kuka seuraavaksi joutuu tulilinjalle. Historia toistaa itseään.

Sanna Kaski
Vieras

#1682 Re: Re: Re: Kanervo ja hovi

2011-03-29 13:26:53

#1680: jessus - Re: Re: Kanervo ja hovi 

 Sitä ei saada tietää onko suurin osa tyytyväisiä niin kauan kuin molemmilla osapuolilla on yhtäläinen mahdollisuus infota koko jäsenistöä.

Nykyinen PJ ei vaan rehtiin peliin uskaltanut lähteä. Ja nykyisen hallituksen pj:tä mukaillen: syytä voi vain arvailla? Jos uudet jäsenet olisi hyväksytty ja vanhojakin olisi saanut tasapuolisesti infota asioista niin näin ei olisi käynyt.

Siitä olen kyllä yhtä mieltä että moniakaan niitä, jotka kokouksessa nykyistä PJ:tä kannattivat eivät mieltään muuta. Heistä suurin osa olivat kykenemättömiä kuulemaan minkäänlaista kritiikkiä (tai keskustelemaan asiasta) nykyisen pj:n toimintaa kohtaan = eli kulkivat mukana kuin pässit lieassa. Onneksi on vielä ihmisiä jotka osaavat itsekin ajatella.

 Hyvä etten itse saanut turpaan sunnuntaina ennen kokousta käytävässä kun yritin keskustella asioista :) :) mun mies jopa kuuli poistuessani tästä käytävällä käydystä "keskustelutilanteesta" että jos vaan voisi niin turpiin antaisin (ei ihan näillä sanoilla mutta kuitenkin) että sellaista väkeä....

Osa jopa erittäin vanhoista jäsenistä ovat vaihtaneet nyt mielipiteensä kun ymmärtävät että kolikolla on kaksi puolta ja tutustuneet molempien puolien faktoihin.

Mutta kaikki ihmiset eivät ikävä kyllä kykene puolueettomasti tälläisessa ristiriitatilanteessa kyselemään ja ihmettelemään. Itse esim. olen aktiivisesti kysellyt jupakan alusta asti myös nykyisen pj:n kantaa asioihin. Alussa jopa sain vastauksiakin. Ja ensimmäiset pari kuukautta kuuntelin kumpaakin osapuolta tasavertaisesti kunnes sain tarpeeksi infoa voidakseni "valita puolen".


Vieras

#1683 Re: Re: Re: Kanervo ja hovi

2011-03-29 13:39:41

#1680: jessus - Re: Re: Kanervo ja hovi

Sama vanha virsi, idari.

Ne jotka ei ole tyytyväisiä, ei ole pääseet äänestämään. Jos esim. vain puoletkin PPn FB-vaalisivuston kannattajista olisi päässyt jäseniksi, niin tulos olisi ihan toinen!

Tässä koko rumbassa Kanervo poppoineen kusi omille nilkoilleen ja komeasti, valtaosa tätä kaikkea sivusta seuranneista ei halua enää olla missään tekemisissä tällaisen yhdistyksen kanssa. KKY on näin menettänyt suunnattoman määrän potentiaalisia jäseniä ja lahjoittajia, maineestaan puhumattakaan.

Yhdistys, jonka hallituksella on näin voimakas muutosvastarinta, että taistelua käydään jo täysin etiikan vastaisesti, laulaa siis tässä itsensä suohon. Hitaasti, mutta varmasti.


Vieras

#1689 Re: Re: Re: Kanervo ja hovi

2011-03-29 19:19:08

#1680: jessus - Re: Re: Kanervo ja hovi 

JOS JÄSENISTÖ OLISI SAANUT TIETÄÄ TOTUUDEN HALLITUKSEN TOIMISTA JA ILMAN OPPOSITION MUSTAMAALAAMISTA, OLISI VUOSIKOKOUS PÄÄTTYNYT AIVAN TOISIN! KANERVO EI KUKKOILISI NYT PUHEENJOHTAJANA!

JÄSENISTÖÄ ON NYT JOHDETTU PAHASTI HARHAAN!