KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Sanna Kaski
Vieras

/ #1682 Re: Re: Re: Kanervo ja hovi

29.03.2011 13:26

#1680: jessus - Re: Re: Kanervo ja hovi 

Sitä ei saada tietää onko suurin osa tyytyväisiä niin kauan kuin molemmilla osapuolilla on yhtäläinen mahdollisuus infota koko jäsenistöä.

Nykyinen PJ ei vaan rehtiin peliin uskaltanut lähteä. Ja nykyisen hallituksen pj:tä mukaillen: syytä voi vain arvailla? Jos uudet jäsenet olisi hyväksytty ja vanhojakin olisi saanut tasapuolisesti infota asioista niin näin ei olisi käynyt.

Siitä olen kyllä yhtä mieltä että moniakaan niitä, jotka kokouksessa nykyistä PJ:tä kannattivat eivät mieltään muuta. Heistä suurin osa olivat kykenemättömiä kuulemaan minkäänlaista kritiikkiä (tai keskustelemaan asiasta) nykyisen pj:n toimintaa kohtaan = eli kulkivat mukana kuin pässit lieassa. Onneksi on vielä ihmisiä jotka osaavat itsekin ajatella.

Hyvä etten itse saanut turpaan sunnuntaina ennen kokousta käytävässä kun yritin keskustella asioista :) :) mun mies jopa kuuli poistuessani tästä käytävällä käydystä "keskustelutilanteesta" että jos vaan voisi niin turpiin antaisin (ei ihan näillä sanoilla mutta kuitenkin) että sellaista väkeä....

Osa jopa erittäin vanhoista jäsenistä ovat vaihtaneet nyt mielipiteensä kun ymmärtävät että kolikolla on kaksi puolta ja tutustuneet molempien puolien faktoihin.

Mutta kaikki ihmiset eivät ikävä kyllä kykene puolueettomasti tälläisessa ristiriitatilanteessa kyselemään ja ihmettelemään. Itse esim. olen aktiivisesti kysellyt jupakan alusta asti myös nykyisen pj:n kantaa asioihin. Alussa jopa sain vastauksiakin. Ja ensimmäiset pari kuukautta kuuntelin kumpaakin osapuolta tasavertaisesti kunnes sain tarpeeksi infoa voidakseni "valita puolen".