Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Virgo92

#15820 Re: Re: Mitä tapahtuu, kun Putin lentää Suomeen?

17.06.2013 03:52

#15819: - Re: Mitä tapahtuu, kun kärpänen lentää kahvikuppiin? 

Lentäköön kärpänen minun puolestani vaikka sitten sen Pihon kahvikuppin niin e.v.v.k, eli en piittaa,itse kun  olen 100%:nen teenjuoja. Kiinnostaa ajatella ja siitä juuri tuli mieleenkin,että mitähän tapahtuu ,kun Putin sen sijaan lentää Suomeen? Millaisetkohan mielistelyseremoniat silloin järjestetään ja tuleekohan mielenosoituksia, vai sujuuko kaikki  vain " rauhallisesti ja hillityn diplomaattisessa hengessä ja hyvien suhteiden ja hyvän yhteisymmärryksen vallitessa maiden johtajien välillä kaikista meille tärkeistä kysymyksistä ja vaikka luonnollisestikin tällainen suurvaltajohtajan vierailu vaatii aina omat , varsin mittavat turvajärjestelynsäkin ja lisäksi toimittajiakin on hieman ohjeistettu ottamaan maidemme kultturierot huomioon kysymyksiä muotoillessaan, niin silti... blaa,blaa,blaa ...maidemme väliset hyvät suhteet...." jotain tällaistakohan tekstiä silloin iltauutisissa kuullaan.Odotan jännityksellä sitä päivää.Entä te?

Vastaukset

fundis

#15823 Re: Re: Re: Mitä tapahtuu, kun Putin lentää Suomeen?

2013-06-17 05:35:47

#15820: Virgo92 - Re: Re: Mitä tapahtuu, kun Putin lentää Suomeen?

Niin, mikähän on se ero (jos sitä löytyy) ed .presidentin ja nykyisen presidenttimme suhtautumisessa Putiniin? Jotain pientä eroa on ollut jo havaittavissa, Niinistö ei ehkä ole samalla tavalla rähmällään itäänpäin, kuin Halonen oli. Sehän meni suorastaan naurettavuuksiin. Tosin 'hyviin' suhteisiin se näytti johtavan Putinin kanssa, mutta milloinkas suhteet 'prakais', kun toinen makaa kynnysmattona...