KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Timo P.

#1608 Re: Re: Re: Kissa Vieköön -keskustelutilaisuus keräsi hyvin väkeä

25.03.2011 11:47

#1603: Ollaampa rehellisiä - Re: Re: Kissa Vieköön -keskustelutilaisuus keräsi hyvin väkeä

"Olipa siellä entinen poliisikin paikalla. Hänellä ainakin luusisi olevan rehellinen tieto paljonko siellä paikallaolijoita todella oli?"

Kyllä, Närväsen Paavokin oli paikalla. Olemme Paavon kanssa ennestään  tuttuja monien vuosien ajalta kauan sitten. Oli mukava tavata hänet. Olemme aina tulleet juttuun hienosti keskenämme. Olen tuntenut, että hän on aina arvostanut minua. Se tuntuu hyvältä.

Paavo tuli vain  sellaiseen aikaan eikä viipynyt paikalla kovin pitkään, että hän ei voinut millään olla selvillä kokonaiskävijämäärästä.

Pidin itse kirjaa "Kissa vieköön" tapahtumassa kävijöiden  lukumäärästä. Heitä oli 39. Suunnittelutehtäviä leipätyökseni tekevänä koneinsinöörinä olen tottunut viimeisen päälle tarkkaan toimintaan; väitän, että ilmoittamani lukeman virhetoleranssi on +-1 henkilöä. Kansankielellä se tarkoittaa 38-40 henkilöä.

Ehkäpä se henkilö, joka ensimmäisenä tällä palstalla vähätteli kävijämäärää, olikin juuri se, joka poistui paikalta paljon ennen seuraavaa lähtijää. Häneltä jäi näkemättä se vaihe, kun osanottajille kaivettiin lisätuoleja.

 

 

Vastaukset

mukana ollut

#1609 Re: Re: Re: Re: Kissa Vieköön -keskustelutilaisuus keräsi hyvin väkeä

2011-03-25 15:21:07

#1608: Timo Peltoniemi - Re: Re: Re: Kissa Vieköön -keskustelutilaisuus keräsi hyvin väkeä 

Niin, ja sitäpaitsi ei siihen tilaan enempää ihmisiä olis mahtunutkaan :D

"Ehkäpä se henkilö, joka ensimmäisenä tällä palstalla vähätteli kävijämäärää, olikin juuri se, joka poistui paikalta paljon ennen seuraavaa lähtijää. Häneltä jäi näkemättä se vaihe, kun osanottajille kaivettiin lisätuoleja."

Kateelliset vähätteelee :)