Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

13.06.2013 13:11

Minun sanomani oli, että Kristus-energia on läsnä kaikissa ihmisissä siemenenä. Jos katsotte minua ylöspäin aivan kuin olisin jonkinlainen auktoriteetti, olette ymmärtäneet sanomani väärin.

Toivoin ja yhä toivon teidän uskovan itseenne, löytävän totuuden omasta sydämestänne, ettekä uskoisi mitään itsenne ulkopuolisia auktoriteetteja.

Ironista kyllä, virallinen kristinusko on asettanut minut todellisuutenne ulkopuolelle palvottavaksi ja toteltavaksi auktoriteetiksi. Se on aivan päinvastoin kuin mikä oli tarkoitukseni. Tarkoitukseni oli näyttää teille, että te itse voitte olla eläviä Kristuksia.

Pyydän nyt teitä tunnistamaan Kristuksen sisällänne ja palauttamaan minulle ihmisyyteni.

Olen Joshua, lihaa ja verta oleva ihminen, ja todellinen ystävä ja veli teille kaikille.

Vastaukset

Vieras

#15528 Re:

2013-06-13 13:32:06

#15527: -

Lainaus:

K. V. Tamminen, (1882–1946), rovasti
”Se on polkeva rikki sinun pääsi, ja sinä olet pistävä sitä kantapäähän.” (1. Moos. 3:15)
Tämä on ensimmäinen Jumalan antama lupaus Messiaasta. Sitä onkin aina kutsuttu alkuevankeliumiksi. Se on ihana lupauksen sana. Paratiisin aurinko oli mennyt mailleen, mutta lupauksen aurinko oli noussut. Ne sanat ovat oikeastaan kiroussanoja, jotka Jumala lausui käärmeelle. Mutta se, mikä on kirouksen sana käärmeelle, se on siunauksen sanaa ihmisille. Jatkuu täällä:

http://concordia.fi/second/2012/06/03/ensimmainen-lupaus/

”Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi p-rkeleen teot”.