IRTI TURVEVESIPÄÄSTÖISTÄ

Kommentoitu viesti

Vieras

#2236 Re: HS:n pääkirjoitus 2.6 2013

02.06.2013 17:32

#2235: vastaus on Canada - HS:n pääkirjoitus 2.6 2013

Hesariko on tämän valtakunnan totuudentorvi jossa on ainoa totuus, vai onko se entinen pravda jolla oli vain propakandan tarkoitus. Siihenhän ei kelpaa julkaistavaksi tämänkään keskusteluaiheen vastapuolen kirjoitukset.Hesari ajaa tietyn kansanosan tarkoitusperiä välittämättä maaseudun ihmisistä pätkääkään.Risujen keräykselläkö täällä pitää ruveta elämään, tulkaapa itse koettamaan miten onnistuu vaikka vain viiden euron tuntipalkan saaminen.Katainen on siinä oikeassa että pitää saada lisää pienipalkkaisia työpaikkoja, risujen keräyksestähän niitä on saatavilla, kaikki työttömät vaan metsiin risusavottaan että on siellä kehä kolmosen sisällä on valoa ja lämpöä. Tämä ei ole vihatekstiä, "Canadan" toivotan tervetulleeksi kokeilemaan risusavottaa, miten sieltä elanto irtoaa.

Vastaukset

vastaus on Canada

#2238 Re: Re: HS:n pääkirjoitus 2.6 2013

2013-06-02 20:33:59

#2236: - Re: HS:n pääkirjoitus 2.6 2013

Vastaan kun kysytään ja kutsutaan.

Ensiksi kysymykseen:

"Hesariko on tämän valtakunnan totuudentorvi jossa on ainoa totuus, vai onko se entinen pravda jolla oli vain propakandan tarkoitus."

Eipä tuo HS ainut torvi ole, mutta joillekin turpeen ihannoijille se ainut totuudentorvi näyttää olevan Maaseudun Tulevaisuus Lauri Kontroineen ja turpeenruskeuksineen.

Risusavottakutsuusi vastaan, etten juuri nyt ehdi, koska olen painanut niska limassa risusavotassa ja muunlaista hommaa metsässä piisaa edelleenkin. Tosin varsinaiset metsätyöt lopetan aina luonnon lisääntymiskaudeksi. Suosittelen sinullekin samaa. En tiedä kuinka paljon sinulla on ikää, ja praktiikkaa metsähommista, mutta luulen 50 vuotena hankkineeni siitäkin vertaisesi määrän. Toki pääosin silloin, kun hankintakauppoja vielä tehtiin, mutta viime vuosikymmeninä keskittyen polttopuun hakkuuseen kotitarpeiksi. Ja minähän en sanallakaan mollannut edellisessä kommentissani metsätyötä/risusavottaa, jos osaat oikein lukea? Tiedän tasan mitä se on ja mitä siitä tienaa.

Mutta kylläpä HS:n pääkkäri kirpaisi sinua kovasti. En pidä ollenkaan viisaana, jos tuomitset sen vääristeleväksi.

Ja olenhan minä kehäkolmiosen sisäpuolella useinkin käväissyt, mutta täällä susirajoilla on mukavampaa. Äläpäs tulkitse väärin, kiitos.

Vieras

#2240 Re: Re: HS:n pääkirjoitus 2.6 2013

2013-06-03 15:42:41

#2236: - Re: HS:n pääkirjoitus 2.6 2013

vielä pienenä tyttönä ollessani kortistossa ei kyselty haluatko sinä sinne risusavottaan vaan sinne määrättiin tai karenssi paukahti armotta - eikä niitä risuja kerätty ees pannuun pantavaksi. Nykyään märistään vaan kotona&kortistossa, että ku ei oo §&#!..?$¤ mitään tekemistä eikä saa kunnon palkkaa vaikken oo käyny koulujakkaan!