Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

veritas

#14502 Re: Re: Re: Tänään HS Mielipide

26.05.2013 14:19

#14495: - Re: Re: Tänään HS Mielipide 

Kristitty on ihminen jossa asuu Jumalan Henki. Näissä HS:n artikkelin kirjoittajissa ei ole Jumalan Henkeä. Jos olisi, niin he eivät koskaan puolustaisi homoutta. HS:n artikkeli on tyypillistä vanhan käärmeen (paholaisen) sihinää : "onko Jumala todellakin sanonut?" 1.Mooseksen kirja 3.luku, jae 1.

Vastaukset

Vieras

#14503 Re: Re: Re: Re: Tänään HS Mielipide

2013-05-26 14:25:21

#14502: veritas - Re: Re: Re: Tänään HS Mielipide

Sano suoraan, että näistä ihmisistä puuttuu hurmoksellisuus, johon omassa mielessä sotketaan omat asenteet ja väitetään niitä sitten Jumalan sanelemiksi. Ja sitten vain huis hais hutkimaan muita Isolla Kirjalla. Ja tietysti pari Raamatun jaetta palanpainikkeeksi, niitähän löytyy joka lähtöön.

On aika lailla vähemmistöuskonto tuo kuvaamasi "oikea kristillisyys". Ja se on onni tämän ihmiskunna kannalta.

Mari

#14504 Re: Re: Re: Re: Tänään HS Mielipide

2013-05-26 14:26:57

Tuohan on aivan kauheaa toisten ihmisten demonisointia Raamatun nimissä. Sietäisin hävetä!

Vieras

#14509 Re: Re: Re: Re: Tänään HS Mielipide

2013-05-26 15:34:17

Miten sinä näet kristityn ja uudestisyntyneen eron juuri Pyhän Hengen toiminnan suhteen?

Minua nyt hämmentää se, että on paljon kristittyjä ihmisiä joissa ei tunnu olevan Pyhää Henkeä. Kyllähän ihminen (lapsikaste) kastetaan Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja näin kastettava liitetään Jumalan seurakuntaan. Sen lisäksi nähdäkseni tarvitaan Jeesuksen vastaanottaminen henkilökohtaisesti, uudestisyntyminen, jolloin tulee tämä Pyhän Hengen sinetti eli lunastetun merkki. Toinen mahdollinen tapa on aikuiskaste uskoontulon jälkeen.

Minä näen, että uudestisyntyneessä Pyhä Henki asuu, mutta siltikkin vaeltaminen riippuu omista valinnoista.

Olin minäkin hämmästynyt, että allekirjoittaneet ovat kirkon työntekijöitä. Liberalisoituminen on aika pitkällä kirkon piirissä. Kristinuskoon vedoten en puolla sukupuolineutraalia avioliittolakia minäkään.