Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

martta

#14411 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kysymys

25.05.2013 17:20

#14409: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kysymys

No huh huh amen ja vielä kaanaankielellä. Lestako olet?

Ai minunkin vuokseni pitää rukoilla ja vielä silkkihansikkain. Voit toki olla hiljaa tai jutella (mieluiten omiesi joukossa). Minun sisimpäni on onneksi reilassa ja tienikin tiedän. Mikä tämä pakkomielteinen iänkaikkisuus juttu on. Voipi jäädä vielä elämä elämättä. Miten se ilmenee että on paatunut : ) Niin kirjassa neuvotaan julistaa mut hei älä ota sitä niin vakavasti, kerta riittää. Itse liputan enemmän sisäistetyn esimerkin voimaan sanallisen jankutuksen sijaan. Toisten tähden? Niinhän ne vanhemmatkin olettaa tietävänsä mikä lapsille on parasta. Mikä se sellainen oikea ja väärä on? Absoluuttinen totuus on harhaa kuten elämäkin. Oikea ja väärä on katsojan silmälaseista riippuvainen. Paranemisia sinulle. Kiitos kun autoit minua hautamaan harhan.

 

Namaste

Vastaukset


Vieras

#14415 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kysymys

2013-05-25 17:53:27

#14411: martta - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kysymys

 

 

No juur tulin korjaamaan sitä sanaa,  kun huomasin ,  ettei se paatunut ole ollenkaan asiallinen.  Vaan jotakin,  ettei koe siinä asiassa mitään omantunnon ristiriitaa.  Rukouksella  tuossa tarkoitin rukousta niidenpuolesta,  jotka etsivät tästä samansukupuolisten suhteiden  tiheiköstä tietään valoon.

En ole lesa,  ja toivon kyllä kovasti että sielläpäin tulisi evankeliumin vapauttavan sanoman suorastaan rajat räväyttävää  avartumista,  niin että monet sen joukosta kolkoille kujille kodittomiksi joutuneet jäsenet  pääsisivät kaipaamaansa hengellisen kodin lämpöön ja yhteyteen armossa.