Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#12744 Re: Re: Re: Re:

05.05.2013 09:59

#12738: Järkeä kehiin - Re: Re: Re:  

"Mielipidemittausten mukaan lakiuudistuksen kannattajia on 58 prosenttia täysi-ikäisistä suomalaisista."

Sitä vaan ei olla vielä tutkittu, moniko kaikesta massamanipuloinnista vapaa täysijärkinen suomalainen kannattaa lakiuudistusta joka mahdollistaisi homoliitot.

Sehän on jo pitkään ollut tiedossa että eivät itse seksuaalivähemmistöt ole se suurin osa joka mesoo tuon homoliittolain puolesta, vaan radikaalit punavihreät voimat siellä suurimmaksi osaksi jylläävät.  

Vastaukset

Vieras

#12748 Re: Re: Re: Re: Re:

2013-05-05 10:29:46

#12744: - Re: Re: Re: Re:

Sitä vaan ei olla vielä tutkittu, moniko kaikesta massamanipuloinnista vapaa täysijärkinen suomalainen kannattaa lakiuudistusta joka mahdollistaisi homoliitot.

Heheh: "Katsos kun homojen kansainvälinen salaliitto toteuttaa pirullista ja jo 1980-luvulla lukkoonlyötyä mediastrategiaansa tyhmien ja helposti höynätettävien heteroiden kautta, minkä vuoksi jokainen tasa-arvoista avioliittolakia kannattava on vain yksi homojen propaganda-ansaan tipahtanut hölmö lisää."

Parodia on turhaa: "Ne tekevät sen itse".

Vieras

#12749 Re: Re: Re: Re: Re:

2013-05-05 10:33:44

#12744: - Re: Re: Re: Re:

Tällaisten selvitysten puute ylipäätään on valitettavaa. Minusta kun äänestäjätkin pitäisi tutkia ennen äänestämään päästöä, että he varmasti ovat tervejärkisiä, sillä en millään usko, että persuja olisi äänestänyt viime vaaleissakin niin moni tervejärkinen. Kyllä siinä on täytynyt olla pipipäitä mukana ja paljon. Ylipäätään olen lähes aina ollut pettynyt suomalaisiin äänestäjiin aina Idols-äänestyksistä alkaen, joten kaikenlainen äänestysoikeus, jopa mielipiteenvapaus pitäisi poistaa niiltä, jotka eivät ole ihan tervejärkisiä. Haluaisin myös tietää, kuinka tämän adressin laita on, ovatko allekirjoittaneet varmasti terveitä? Myös kaikki liikenteen käyttäjät täytyisi vuosittain tutkia, enimmäkseen kun näyttää, etteivät autoilijat käy ihan täysillä. Jos kaikki olisivat yhtä järkeviä kuin minä, tämä maa olisi niin paljon parempi. Harmi kun en saa päättää kaikesta ihan yksin vaan täytyy sietää muitakin.

Valitse nimimerkki

#12757 Re: Re: Re: Re: Re:

2013-05-05 11:22:29

#12744: - Re: Re: Re: Re: Sitä vaan ei olla vielä tutkittu, moniko kaikesta massamanipuloinnista vapaa täysijärkinen suomalainen kannattaa lakiuudistusta joka mahdollistaisi homoliitot.

Pitääkö tämä ymmärtää niin, että haluaisit mitätöidä tasa-arvoisen avioliittolain kannattajien äänioikeuden? Millähän keinoin pystyisit sen tekemään? Kuinka se ylipäätään olisi mahdollista demokraattisessa maassa.

Kerropa vielä, kuinka Taloustutkimus kykenisi mittamaan tuon haikailemasi "massamanipuloinnista vapaa täysijärkinen suomalaisen" prosenttiosuuden? Olisiko selkeintä selvittää, kuinka monta prosenttia Kristillisteokraattien kannattajista vastustaa lakiuudistusta? Sehän olisi sitä kuulua nollatutkimusta, kun teokraattien kannatus on niinkin suuri kuin kolme prosenttia äänioikeutetuista.