Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

vieras

#12052 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: homoseksuaalisuuden synnystä:

29.04.2013 09:54

#12027: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: homoseksuaalisuuden synnystä:

Rauhoitu!! Lue luotettavista lähteistä tietoa. Et ole asiantuntija tällä alueella. Olisi kaikille, myös itsellesi parempi, kun rauhoittuisit.

Sivusta seurannut.

Vastaukset


Vieras

#12058 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: homoseksuaalisuuden synnystä:

2013-04-29 10:18:49

#12052: vieras - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: homoseksuaalisuuden synnystä:

Nämä ovat luotettavia lähteitä. Olen itse tutkija, joten olen lähempänä asiantuntijaa kuin sinä taikka tämä herjaavia viestejä postittava henkilö. Olen myös aivan rauhallinen ja siltikin uskon, että jokaisen, myös uskovaisen ihmisen, on noudatettava Suomen lakeja. Tässä rauhallisessa mielentilassani olen laittanut suoran viestin poliisi Marko Forssille, jossa yksityiskohtaisesti lainasin näitä herjaavia viestejä. Ehkäpä onkin poliisin asia nyt ottaa kantaa siihen, mikä on sananvapautta ja mikä rikoslaissa kiellettyä herjaamista tai panettelua sukupuolisen suuntauksen perusteella. Kysyin myös, onko näistä viesteistä aihetta tehdä rikosilmoitusta ja olen siihenkin valmis. Olisi siis kaikille parempi, jos näitä herjaavia viestejä postittavat henkilöt rauhoittuisivat itse. Hyvät päivänjatkot kaikille :)