Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#11009 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

21.04.2013 21:08

#11007: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Kiitos..nyt nää uskovaiset ilmeisesti yrittää kirjoittaa minuna. Mutta varmaan tunnistat mut :-)

Joo, ei mikään helpoin ammatti mutta kuitenkin..elämäähän tämä on johon kuuluu kuolema ja se myös pitää tehdä ihmiselle arvokkaaksi ja hyväksi ja ennen kaikkea turvalliseksi. Ole lähellä..kosketa..ole lähellä.

Älkää viitsikö puhua minuna! Valehtelette!

Tämä sinulle 11008

Vastaukset


Vieras

#11019 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-04-22 06:54:51

#11009: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Siis mitä ihmettä! Menin illalla jo nukkumaan, enkä enää seurannut ketjua, mutta minä olen kirjoittanut viestit 10947, 10999 ja 11007 ja vastannut sellaisiin viesteihin, joissa on vastattu minun viesteihini? En ymmärrä sitä, että jos minä pyysin anteeksi sitä, että alkuperäinen saattohoitokodissa työskentelevä henkilö käsitti tuon viestini 10947 olevan häntä kohden suunnattu, ja vastasi minun viestiini 10999, niin joku muu sitten vastaa puolestani! Nyt kyllä sinä olet vastaavinasi minuna, jos enää mitään tästä ymmärrän.

Minä suutuin toisen puolesta, vaikka asia ei minulle kuulunutkaan ja siksi sanoin ilkeästi kolmannelle henkilölle (viesti 10947). Käsitin, että hoitajia on kaksi, toinen työskentelee saattohoitokodissa ja häntä yritin puolustaa, toinen taas hyökkäsi häntä vastaan siksi, että hän sanoi, että kuolleet ovat kuolleita. Ja tämä viesti (11009), johon nyt vastasin, on ilmeisesti siltä hoitajalta (tai "hoitajalta"), joka on nähnyt elvytyksiä? Minä taas en ole hoitaja, mutta lähiomaiseni tekee saattotyötä ja minusta oli ilkeää kehottaa ketään vaihtamaan alaa.

Ei todellakaan ole tarvetta puhua kenenkään puolesta. En ole uskovainen, enkä käytä noita monia pisteitä.... joten viestini voi aivan varmasti tunnistaa minun kirjoittamiksini.

Muokkaan vielä: nyt kun taas luin, en enää edes tiedä, kuinka monta hoitajaa tässä kirjoitti ja tekeekö sitä saattotyötä kaksikin hoitajaa. Viestit, jotka minua suututtivat, olivat 10905: "Anteeksi, mitä nyt kirjoitan: Väitän, että tuolla asenteella kuolevan vierellä- olosi lisää vain kärsimystä", sekä 10932: "Vaihda kiireesti alaa!", joiden ymmärsin olevan siltä, joka alunperin puhui kliinisesti kuolleista ja kertoi nähneensä elvytyksiä. Jos nämä viestit nyt eivät olleetkaan kummaltakaan teistä, jotka kirjoititte esim. nuo vietit 11008 ja 11009, ja ilmeisesti teette sitä saattotyötä, niin teistä kumpaakaan en tarkoittanut. Plääh, en enää koskaan taida olla puolustavinani ketään ja pahoittelen, että alunperin edes puutuin koko asiaan. Mutta tuon viestin 10999 kirjoitin tosiaan minä ja vastasin, kun siihen vastattiin, enkä tekeytynyt keneksikään.