Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Kommentoitu viesti

Timppa
Vieras

#320 Re: Re: Re: Re: Re: Rahat loppu

23.02.2011 14:14

Millähän konstilla saisi asiakaspalvelulle "luun kurkkuun" että lopettaisi jatkuvan valehtelun. 

Vastaukset

Vieras
Vieras

#321 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rahat loppu

2011-02-23 15:42:13

#320: Timppa - Re: Re: Re: Re: Re: Rahat loppu

ei valitettavasti saa. Heillä on tarkat säännöt mitä saa sanoa asiakkaille ja mitä ei. Mutta luovuttaja tyyppejä he eivät ole, tarkoitan että he kyllä tekevät kaikkensa että saavat homman toimimaan ja tuotteet asiakkaille. Huom en ole missään nimessä heidän puolella tässä asiassa.... vaan asiakkaiden puolella jotka joutuvat odottamaan tuotteitaan. Tavallaan mitään ei ole tehtävissä asiakkaan näkökulmasta. Rikosilmoituksia et periaatteessa kannata tehdä, koska se vain heikentää firman asemaa. Kaikki nyt tietää että jos firma menee konkkaan Kyproksella niin mahdollisuudet saada omat pois on melko olematon. Tiedän että kuulostaa järjettömältä tällä hetkellä jokaisen korvaan, mutta jos he saavat hommat toimimaan niin silloin tuotteet kyllä tulevat.  Jos kaikki katoavat sivustolta niin silloin hommat ei yksinkertaisesti voi jatkua :/