Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#9600 Re: Re: Re:

13.04.2013 19:44

#9595: - Re: Re:

Voitko ymmärtää, että hyvin suuri osa aloitteen kannattajista on heterovanhempien heterolapsia, niin kuin nyt vaikka minäkin. En ole ollenkaan uhri, en edes tuon keksimänne muotisanan,"homopropagandan", uhri, sillä katson hyvin vähän televisiotakaan ja kaiken, minkä homoudesta tiedän, olen aivan itse omasta vapaasta tahdostani ottanut selville. Ja näin silti, että olen itsekin äiti - uskon aivan vakaasti, että adoptioprosessi on niin tiukka, että jos homopari ikinä onnistuisi adoptoimaan lapsen, he osaisivat hänet kyllä kasvattaakin.

Tiedoksi vielä homoparien adoptioista Tahdon 2013 sivulta: "Luovuttajamaiden tiukkojen kriteerien vuoksi samaa sukupuolta olevat parit eivät esimerkiksi Ruotsissa ole voineet adoptoida ainuttakaan lasta ulkomailta, vaikka adoptio-oikeus on siellä ollut voimassa vuodesta 2003. Samaa sukupuolta olevien parien adoptio-oikeus ei ole myöskään vaikuttanut negatiivisesti ruotsalaisten heteroparien adoptiomahdollisuuksiin. Vastaavaa tilannetta voidaan odottaa Suomessa."

Vastaukset


Vieras

#9607 Re: Re: Re: Re:

2013-04-13 20:00:45

#9600: - Re: Re: Re: "Vastaavaa tilannetta voidaan odottaa Suomessa."

Tutustu esim. Hollannin tämänhetkiseen tilanteeseen. Näitä asioita kannattaa ajatella vähän kauaskatseisemmin, eikä vaan juosta päättömänä muotivirtausten mukana.