Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Thelma-mummo

#9371 Re: Re: Re: Haistakaa nyt jo v*ttu!

13.04.2013 07:39

#9368: - Re: Re: Haistakaa nyt jo v*ttu!

Niin, minäkin olen joutunut tällaisen kohtelun uhriksi, ja olen joutunut pettymään (myös uskoviin) ihmisiin, mutta Jeesukseen en milloinkaan!  Mutta tätä samaa käytöstä on myös ei-uskovissa, ei ainoastaan meissä uskovissa!

Enkä itsekään ole syytön tällaisenkaan käytösen suhteen! Uskallatko sanoa, että sinä olisit syytön?

Koska itsekin olen mokaillut, niin siksi tarvitsen Jeesusta. Tarvitsen jonkun, johon voin luottaa, joka auttaa, joka on esimerkkinä, joka antaa voimia, joka pelastaa, joka johdattaa, joka puhdistaa, joka vapauttaa, joka opettaa rakastamaan hänen tahtonsa mukaisesti, joka opettaa kunnioittamaan, joka eheyttään, joka antaa rauhan, joka sitoo sydämen haavat, joka eheyttää perheitä (kuten meidän), joka poistaa pelon ja joka vie perille!

Se ei ole tarkoittanut vaikeuksien loppua, päinvastoin. Hän antaa vain ratkaisut, auttaa kestämään, toimimaan hänen tahtonsa mukaisesti, joka useimmiten on ihan jotain muuta kuin minun inhimillinen tahtoni! Mutta lopulta on aina osoittanut parhaaksi! Rakastan Jeesusta, ja hän on opettanut rakastamaan muita!

 

Vastaukset

Päivi

#9414 Re: Re: Re: Re: Haistakaa nyt jo v*ttu!

2013-04-13 08:51:31