Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#9328

12.04.2013 21:40

Voisiko joku kristitty puhua toivosta eikä pelkästä vihasta?? Viha on peittänyt maan ja kukaan ei enään tunne itseään..pelkkää vihaa. Raamatun lauseita viljellään mutta kuka ne todella tajuaa? Rakkautta vihataan ja vihaa rakastetaan. Kuka on se joka toisen tuomitsee? Sinäkö?

Vastaukset

Vieras

#9331 Re:

2013-04-12 22:29:17

#9328: -

Jumala on rakkaus.  Jos otat Jeesuksen vastaan elämääsi, hän avaa pikku hiljaa kaikki solmut sinun elämästäsi ja vie perille Taivaaseen.  Jeesus sanoo, että joka hänen tykönsä tulee, sitä hän ei heitä pois.  Lähesty Jumalaa, niin hän lähestyy sinua.

Voit pyytää, että saisit Pyhän Hengen sinetin opastajaksi elämääsi.  Sen saatuasi huomaat, että elämän palapelin osat alkavat loksahdella paikoilleen ja elämääsi alkaa tulla siunauksia.  Jumala tosin karsii sitten myös turhanpäiväisiä asioita sinun elämästäsi.

Tiedän tämän kokemuksesta.

TV7:n ohjelma-arkistosta löytyy hyviä ja mielenkiintoisia sarjoja katsottavaksi - näkyy internetissä.

Siunausta sinulle!

 

Päivi

#9335 Re:

2013-04-12 23:22:55

#9328: -

Kiitos  Rakas Ystävä tuosta toivon kaipuun sanasta!     Näin yön myöhäisinä tunteina tahtoisin sanoa  Herran Jeesuksen sanat:   Älä pelkää,   Minä olen sinut lunastanut,  minä olen sinut nimeltä kutsunut,  sinä olet minun.                   Vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot,   mutta minun armoni ei sinusta väisty,   eikä minun rauhanliittoni horju,   sanoo Herra, sinun Jumalasi .       Siunatkoon   Sinua Jaakobin Jumalan Nimi!

Kommenttisi meitä puhutelkoon ja johtakoon   muutokseen!