Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

ex-gay , ihmiskunnan vihollinen

#8912 Re: Re: EX-GAY CAN BE

11.04.2013 11:40

#8902: CAN BE - Re: EX-GAY CAN BE

nainen saa muuttua mieheksi, jos haluaa

mies saa muuttua naiseksi, jos haluaa

hetero saa muuttua homoksi, jos haluaa

hetero saa muuttua biksi, jos haluaa

bi saa muuttua homoksi, jos haluaa

homo saa muuttua biksi, jos haluaa

mutta homo ei koskaa saa muuttua heteroksi, se on kielletty, se on painostusta, se on mahdottomuus, se on luonnotonta, se on väärin, se loukkaa homoja, se loukkaa ihmisarvoa, se vahingoittaa ihmiskuntaa, siitä ei saa puhua, heidät pitää vaientaa, heidät pitää auttaa pois luonnottomuudestaan, heidät pitää pistää kaappiin ja kaikki, jotka heitä tukevat,  on pistettävä vankilaan, kun he eivät usko, että ihmisen sukupuoli ja suuntautuneisuus on mahdoton muuttua

 

 

Vastaukset

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2013-04-11 11:47:37



Vieras

#8923 Re: Re: Re: EX-GAY CAN BE

2013-04-11 11:54:10

#8912: ex-gay , ihmiskunnan vihollinen - Re: Re: EX-GAY CAN BE

Ei tietääkseni kukaan ole täällä homoseksuaalia heteroksi kieltänyt muuttumasta! Vaan kritiikki on tuohon puoskarointiin jota te myös eheytyshoidoksi kutsutte. Sehän muuten korkeimman oikeuden päätöksellä kiellettiin mm. Ameriikan Californiassa!


Vieras

#8926 Re: Re: Re: EX-GAY CAN BE

2013-04-11 12:06:49

#8912: ex-gay , ihmiskunnan vihollinen - Re: Re: EX-GAY CAN BE

En tiennytkään, että yhteiskunnassamme vaikuttaa aktiivisia ja hyvin rahoitettuja homojen organisaatioita, jotka ensin pommittavat pienessä yhteisössään olevia heteroja helvetintulella ja uhkailevat joukosta eristämisellä ja sen jälkeen puoskaroivat heitä "sielunhoidolla" ja lääkärijärjestöjen kieltämillä tekniikoilla, kunnes heterot muuttuvat ex-heteroiksi.

Ihmisen seksuaalisuus on jatkumo. Minulla ei ole mitään ihmisiä vastaan, jotka vaikkapa elämäänsä lesbona elettyään tulevatkin ihastuneeksi mieheen. Samoin minulla ei mitään ihmisiä vastaan, jotka heterona elämäänsä elettyään huomaavatkin ihastuneensa samaa sukupuolta olevaan henkilöön. Tunnen itse huomattavan monta tällaisen elämänpolun käynyttä sekä tietenkin julkisuudesta olen oppinut muutaman lisää. Huomaa kuitenkin, että mihinkään näistä ei liittynyt fundamentalistisesti uskontoon suhtautuvien ryhmien, kuten sukulaisten tai muun lähiympäristön painostusta, uhkailua tai muuta negatiivista.

Jos löytyy joku onneton homo tai lesbo, joka omasta uskonnostaan johtuen kärsii identiteetistään ahdistusta, hän voi itse koettaa pakottaa itsensä naimisiin vastakkaista sukupuolta olevan kanssa ja itse koettaa supressoida seksuaali-identiteettinsä. Hän tietenkin tekee hallaa paitsi itselleen myös puolisolleen, joka varmasti ansaitsisi sellaisen kumppanin, joka haluaisi jakaa elämänsä hänen kanssaan omasta sisäsyntyisestä tahdostaan eikä ulkoisten seikkojen pakottamana. Tällaiseen onnettomaan tilaan ajamista ei tulisi kuitenkaan tapahtua organisaatiotasolta ohjattuna. Varsinkin lääketieteelliseksi terapiaksi verhoamalla eheytyspuoskaroinnit ovat aiheuttaneet mittaamatonta vahinkoa jo liian monen ihmisen elämässä.

Antaa ihmisten siten tehdä omat virheensä, muttei kannusteta heitä niiden tekemiseen. Vrt. tilanne, jossa uskonnollisen yhteisön arvona on leikata irti raajoja. Olisi epäeettistä tarjota tällaisen yhteisön jäsenelle raajojen leikkelyä vaikkapa yksityissairaalassa.