KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Sanna Kaski
Vieras

#1231 Re: Terttu puheenjohtajaksi 2011!

20.02.2011 15:56

#1229: Jäsen noin 20v - Terttu puheenjohtajaksi 2011! 

Mutta Tertun salaseuratyylin hyväksyt? (en jaksa listata tähän taas kerran kaikkia näitä salailtuja/kieroja toimia mutta pyydettäessä teen senkin)

Kerro nyt hyvä ihminen mitä asioista Pirjo on salaillut? Minä pyydän....!!!

Varmaan Hesyssäkin riidellään niinkuin jokaisessa yhdistyksessä aina välillä. Mutta ei varmasti tällä tasolla. KKY:ssähän ei voi riidellä, koska jos olet eri mieltä eli riitelet, sinut savustetaan ulos.

Hih.. uskomatonta:) Tuohon alempaan en jaksa edes enää laittaa kommenttia....no jos vähän: onko 700 henkilölle lähetetty kirje ei-julkinen?" Entäpä Timo Peltoniemiä kohtaan nostamanne syyte?

"Totta puhuen, en tiedä yhtään yhdistystä, missä kulissien takana ei kiehuisi. Sivistyneet ihmiset vain riitelevät kulissien takana, eivätkä kirjoita loukkaavia kirjoituksia kuten Peltoniemet, Kirsi Hauta-aho ja kummpanit kirjoittavat julkisuudessa."

Seuraava kommentti paljasti jo kuka kirjoittaja on. Olen aina ajatellut että sinulla on "munaa" kirjoittaa omalla nimelläsi? OLEMMEKO OLLEET SILLÄ KANNALLA ETTÄ VILLIKISSAT TULISI PELASTAA JA KESYTTÄÄ?

"Totuus on, että kaikkia kissoja ei voi pelastaa. Silloin on parempi, että villit kissat päästetään paremmille hiirestysmaille."

Itse auttaisin vanhaan malliin kissoja mutta YHTÄÄN EI OLE tarjottu niin kuin aiemmin, Pirjon ja Annikan ollessa toiminnassa. Teistä kukaan ei lähde tuomaan mulle kissaa Hämeenlinnaan.

Jos KKY suosii ensikoteja niin eikös sitten hitusen enemmän pitäisi niille arvoakin antaa?


Vastaukset

Sanna Kaski
Vieras

#1232 Re: Re: Terttu puheenjohtajaksi 2011!

2011-02-20 15:58:52

#1231: Sanna Kaski - Re: Terttu puheenjohtajaksi 2011! 

 Niin ja työrauha palautuu maaliskuussa, tavalla tai toisella. Silloin joko vanha hallitus jatkaa vanhaan tapaan. Tai uusi hallitus ottaa ohjat ja varmasti auttaa niitäkin kissoja jotka tässä välissä ovat jääneet heitteille sinne "hankeen". Jos ne enää ovat hengissä.