Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#8138 Re:

09.04.2013 10:49

#8093: - Minä en missään nimessä haluaisi vanhemmikseni kahta äitiä, siispä puolustan lasten TASA-ARVOA, OIKEUKSIA JA HALUJA!!!!

Minä taas olisin ehdottomasti halunnut kasvaa mieluummin vaikka kahden tasapainoisen aikuisen naisen (tai vaikka miehen) kasvattamina kuin vanhoillisleastadiolaisuutensa takia liian nuorina lapsia hankkineiden, tasapainottomien, riitelevien, ahdistavien, lapsia lyövien ja pelottavien omien vanhempieni kanssa. Jotka eivät myöskään nähneet, kuinka naapurin HETEROmies hyväksikäytti minua vuosia - ja jotka uskonsa mukaisesti syyttivät siitä minua, kun asia vihdoin tuli ilmi.

Toivon oikeasti, että joku taho olisi huostaanottanut minut ja sijoittanut vaikka homoperheeseen, kunhan olisin saanut iloita sellaisista asioista kuin lapset iloitsevat, enkä kantaa pelkkiä murheita. Ai niin, kaikesta huolimatta minusta kasvoi heteronainen, kahden lapsen äiti, joka tahtoi lapselleen homopariskunnan kummeiksi. Koska he ovat hyviä ihmisiä, parempia kuin yksikään uskovainen sukulaiseni.

Asiat eivät edelleenkään ole niin mustavalkoisia.

Vastaukset

Vieras

#8169 Re: Re:

2013-04-09 12:22:05

#8138: - Re: Oletko varma, että olisit ollut onnellinen homojen seurassa kasvaessasi ja olisitko hetero tänäpäivänä, epäilen!!