Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

en hyväksy sukupuolineutraalia avioliittoa

#8136 Homous ja suvaitsevaisuus ovat kaksi eri asiaa

09.04.2013 10:48

#8132: Ajatteleva - Re: Re: Re: Aikuset ihmiset, järki käteen. Sitten jos ja kun meidän yhteiskunta on niin suvaitsevainen ettei homoudessa, homoliitoissa tai homojen adoptio-oikeudessa ole mitään ihmeellistä, ei se ole mitään ihmeellistä myöskään lapselle....

Älä aliarvioi lasta. Pian hän huomaa, että lapsi tulee miehestä+naisesta biologiassa. Hän myös huomaa, kuinka hän itse kaipaa sekä isää että äitiä vanhemmakseen.  Hän myös lukee historiaa ja ihmettelee, miksi yhteiskunnan moraalista rappeutumista ei ole huomattu ajoissa ja aina ihmiset tekevät vain hullumpia päätöksiä ja maailma menee huonompaan suuntaan... Hän myös kysyy, kuka on Jumala, jota läpi historian ihmiset ovat kunnioittaneet ja rukoilleet.

Lapsi on viisas. Lapsi on lahjomaton. Lapsella on aivot, joita on vaikea aivopestä. Lapsesta tulee nuori, joka kyseenalaistaa vanhempiensa ajatukset.

(Suvaitsevaisuus on  suomen kielessä sitä, että on eri mieltä, mutta ei piittaa asiasta. Hyväksyminen on sitä, että on samaa mieltä. Vastustaminen on sitä, että on eri mieltä eikä voi olla piittaamatta.)

Vastaukset

Vieras

#8141 Re: Homous ja suvaitsevaisuus ovat kaksi eri asiaa

2013-04-09 10:53:11

#8136: en hyväksy sukupuolineutraalia avioliittoa - Homous ja suvaitsevaisuus ovat kaksi eri asiaa Lapsi on viisas. Lapsi on lahjomaton. Lapsella on aivot, joita on vaikea aivopestä. Lapsesta tulee nuori, joka kyseenalaistaa vanhempiensa ajatukset.

Viitaten vielä edelliseen kommenttiini 8138, minusta tosiaan kasvoi nuori, joka kyseenalaisti vanhempieni arvomaailman. Minä olen nykyisin sitä mieltä, että Suomessa minkään uskontokunnan ei saisi antaa toimia suljetusti. Minä olen nykyään sitä mieltä, että homoseksuaalisuus ei ole syntiä, ja homojenkin väliset avioliitot pitäisi laillistaa.