Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#8096 Re: Re:

09.04.2013 09:51

#8094: - Re:

Minun mielestäni se on kirjaimellisesti sen isän verran pois niiltä lapsilta jotka tämän lain ansiosta keinohedelmöitetään. Minä haluan isän ja äidin, niinpä puolustan lapsia jotka myös haluavat isän ja äidin. Joka suhteessa, ei pelkästään lesbojen ja homojen kesken.

Kohtele muita niinkuin haluat itseäsi kohdeltavan. Minä en hyväksyisi sitä että joku olisi tehnyt minun puolestani niin ison päätöksen että minulle ei ole oikeutta toiseen vanhempaan. = Keinohedelmöitykset (kohdunvuokrat mikäli ovat mahdollisia, eli myös näissä tapauksissa äidin verran pois siltä lapselta)

Adoptio pitää hyväksyä lapsen parasta ajatellen.

Vastaukset

Vieras

#8101 Re: Re: Re:

2013-04-09 10:00:44

#8096: - Re: Re:

Väitätkö, ettei sateenkaariperheissä ole kahta vanhempaa? Outoa.

Vieras

#8102 Re: Re: Re:

2013-04-09 10:01:38

#8096: - Re: Re: Minä haluan isän ja äidin, niinpä puolustan lapsia jotka myös haluavat isän ja äidin.

Lapset siis pois yksinhuoltajilta. Kylläpä on tosikristillistä.

Ajatteleva

#8132 Re: Re: Re:

2013-04-09 10:39:50

#8096: - Re: Re:

Aikuset ihmiset, järki käteen. Sitten jos ja kun meidän yhteiskunta on niin suvaitsevainen ettei homoudessa, homoliitoissa tai homojen adoptio-oikeudessa ole mitään ihmeellistä, ei se ole mitään ihmeellistä myöskään lapselle. Lapsi oppii sen mitä sille opetetaan. Rakastavassa ja turvallisessa ympäristössä lapsi oppii ajattelemaan myös itse, ja uskaltaa olla myös eri mieltä kuin vanhemmat.

Hauska esimerkki on kun Niinistö oli juuri valittu presidentiksi, niin tuloslähetyksen viimeinen katsojaviesti kertoi kuinka 6-vuotias tyttö oli kysynyt yllättyneenä "Ai voiko mieskin olla presidentti?"

Lapselle naispresidentti oli itsestäänselvyys, koska oli kasvanut siihen että se on ihan normaalia. Niin kauan kuin aikuiset kylvävät suvaitsemattomuutta omille ja muidenkin lapsille, tulee homovanhempien lapsilla olemaan vaikeaa - ja silloin se on ihan vaan suvaitsemattomien syytä. Kun kerran niin kovasti lasten parasta ajatte, niin lopettakaa sitten suvaitsemattomuus, sillä tätä kehityssuuntaa ei enää pysäytetä.