Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

vieras

#7582 Re: Re: rehellisyyttä nimien keruussa homot. Meillä kaikilla on jo ihmisarvo/tasa-arvo

08.04.2013 04:55

#7579: Hyvä tietää - Re: rehellisyyttä nimien keruussa homot

Monet laittavat kadulla nimensä homolistalle tietämättä ja lukematta mihinkä nimensä laittaa. Ottakaa nimenne pois homolistalta, kun monet harhaan johdetaan vaan tasa-arvosta puhumalla. Meillä kaikilla on jo ihmisarvo/tasa-arvo. Pelkkästä tasa-arvosta puhuminen ei riitä, eikä kukaan kadulla lue ja kysele tarkemmin mitä se adressi oikein tarkoittaa.

Onhan alkoholisteillekin ja eri vaivoista kärsivillä erilaisia hoitokeinoja, niin miksei myös homoille ja lespoille eheytymishoitoa ensimmäiseksi suositella.

Vastaukset

Mustamaalaus on rumaa

#7589 Re: Re: Re: rehellisyyttä nimien keruussa homot. Meillä kaikilla on jo ihmisarvo/tasa-arvo

2013-04-08 07:14:22

#7582: vieras - Re: Re: rehellisyyttä nimien keruussa homot. Meillä kaikilla on jo ihmisarvo/tasa-arvo

Monet laittavat kadulla nimensä homolistalle tietämättä ja lukematta mihinkä nimensä laittaa. Ottakaa nimenne pois homolistalta, kun monet harhaan johdetaan vaan tasa-arvosta puhumalla. Meillä kaikilla on jo ihmisarvo/tasa-arvo. Pelkkästä tasa-arvosta puhuminen ei riitä, eikä kukaan kadulla lue ja kysele tarkemmin mitä se adressi oikein tarkoittaa.

Puhut valehtelemisesta ja itse syyllistyt valehtelemiseen. Ketään ei ole huijattu, vaan jokaiselle on kyllä selitetty, mistä tasa-arvoisesta avioliittolaista on kyse. Todista, missä yhteydessä ihmisiä on huijattu? Jos et pysty tätä todistaman, niin lopeta valheiden levitys.

Vieras

#7592 Re: Re: Re: rehellisyyttä nimien keruussa homot. Meillä kaikilla on jo ihmisarvo/tasa-arvo

2013-04-08 07:24:27

#7582: vieras - Re: Re: rehellisyyttä nimien keruussa homot. Meillä kaikilla on jo ihmisarvo/tasa-arvo

Eli karkea valehtelu on sallittua ja jopa suotavaa kristittyjen keskuudessa. Pelataan sitten omilla korteillanne.

vieras kertoi minulle olevansa lapsia raiskaava pedofiili ja sanoi, että kannattaa miehen ja naisen välistä liittoa, jotta hän saisi uskonsisarineen ja -veljineen tarpeeksi raiskattavia lapsia. En ollut uskoa korviani, mutta tässä se sitten nähtiin. Rehellisyyttä adressin allekirjoittajat!! Te kannatatte pedofiilejä! vieras on itse uskoutunut minulle että käyttää lapsia hyväkseen kristillisen avioliiton suojissa! Ajatelkaa lapsia!!!!!!!