Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#7592 Re: Re: Re: rehellisyyttä nimien keruussa homot. Meillä kaikilla on jo ihmisarvo/tasa-arvo

08.04.2013 07:24

#7582: vieras - Re: Re: rehellisyyttä nimien keruussa homot. Meillä kaikilla on jo ihmisarvo/tasa-arvo

Eli karkea valehtelu on sallittua ja jopa suotavaa kristittyjen keskuudessa. Pelataan sitten omilla korteillanne.

vieras kertoi minulle olevansa lapsia raiskaava pedofiili ja sanoi, että kannattaa miehen ja naisen välistä liittoa, jotta hän saisi uskonsisarineen ja -veljineen tarpeeksi raiskattavia lapsia. En ollut uskoa korviani, mutta tässä se sitten nähtiin. Rehellisyyttä adressin allekirjoittajat!! Te kannatatte pedofiilejä! vieras on itse uskoutunut minulle että käyttää lapsia hyväkseen kristillisen avioliiton suojissa! Ajatelkaa lapsia!!!!!!!

Vastaukset

Vieras

#7599 Re: Re: Re: Re: rehellisyyttä nimien keruussa homot. Meillä kaikilla on jo ihmisarvo/tasa-arvo

2013-04-08 07:45:19

#7592: - Re: Re: Re: rehellisyyttä nimien keruussa homot. Meillä kaikilla on jo ihmisarvo/tasa-arvo 

Raiskauksia (=syntiä) tekevä ei voi olla kristitty: 1 Joh kirje 3:8 Joka syntiä tekee, se on perk eleestä, sillä perk ele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perk eleen teot.