Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#7497 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kysymyksiä

07.04.2013 18:53

#7490: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kysymyksiä

Vouhkaan siksi, että jo kouluaikoinani en voinut hyväksyä koulukiusaamista. En hyväksy myöskään aikuisten kiusaamista, en millään verukkeella. En hyväksy sitä, että toiset kuvittelevat olevansa niin oikeassa, että kehtaavat nimitellä ja tuomita toisia. Jos minun lapseni joskus kertoisi olevansa homoseksuaali, en tahtoisi hänen joutuvan koskaan kuulevan mitään tallaista. Olen äiti ja tahdon jättää lapsilleni sellaisen maailman, jossa kaikilla olisi hyvä olla sellaisina kuin he ovat. Suhteellisuudentajua ihmiset, ei siitä niin kauan ole kuin aviottoman lapsen saanut oli ihmisten silmissä huo-ra ja avioton lapsi ä-pärä. Siihen aikaan heitä sai julkisesti nimitellä uskonnon varjolla, enää sellainen ei tulisi kenellekään järkevälle ihmiselle mieleen. Kukaan ei hauku täällä eronneita, ei esiaviollisia suhteita harrastaneita, ei maistraatissa vihittyjä heteroita. Ei tässä raamatusta ole kyse eikä uskonnosta. Tässä on kyse ihan siitä samasta asiasta kuin koulukiusaamisessakin. Mutta että aikuiset ihmiset...

Hyvää yötä kuitenkin.

Vastaukset

lapseton

#7538 Kukaan ei ole täydellinen

2013-04-07 19:48:27

#7497: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kysymyksiä 

Minun mielestäni sinä haukut Jumalaa, joka on lakinsa antanut kaikille. Myöskin sinulle - hyvän elämän ohjeeksi.  

Yksikään uskova ei ole niitä itse keksinyt eikä edes tietäisi ko. asioista mitään, jollei lukisi Jumalan Sanaa. Ja kun sinä et niistä välitä, haukut uskovia.

Muualta niitä ohjeita ei saakaan, paitsi niiden valtioiden laista, jotka noudattavat Luojan ohjeita, ihmisille tarkoitettuja elämän perustaksi annettuja ohjeitaan.

Sorry! huonosti kirjoitettu. Väsynyt jo olen.

En yhdenkään kiusaajan puolella

#7561 Onko tungetteleva kiusaaja parempi ?

2013-04-07 21:47:51

#7497: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kysymyksiä 

Sananvapaus on olemassa, muttei kukaan pidä siitä, että kiusaajat tulivat tälle tontille nostamaan oman lippunsa kehuen ja kerskuen saamiaan ääniä kansalaisaloitteellaan ja vielä muistuttamaan muitakin allekirjoittamaan oman listansa toisen tontin kautta - väliaikatiedottein.

Eikö se sinua haittaa, kun puolustat niitä, jotka tulivat tänne pilkkaamaan tämän adressin puolella olevia.

Jos sen hyväksyt, en voi kuin itkeä.