Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista

#5407 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AVIOLIITTO ON MIEHEN JA NAISEN VÄLINEN LIITTO

01.04.2013 22:16

#5398: tero p. - Re: Re: Re: Re: Re: Re: AVIOLIITTO ON MIEHEN JA NAISEN VÄLINEN LIITTO 

 Ikävä kyllä olet väärässä, ja omien uskomuksiesi vanki.

Turhat syytökset voitetaan Raamatun Sanalla ja Hengen Miekalla, eikä niitä ole tarkoitettu kaappiin.

Miksi kuvittelit minun esiintyneen Jumalana ja millä oikeudella sellaisen syytöksen esitit.

Olenko muka sinua yrittänyt käännyttää miksikään ? En totisesti. Olen vain vastannut kuin pitääkin,

ettei nimenomaan tulisi omia jutteluja. Olen kyllä omin sanoinkin keskustellut, mutta olet vain noukkinut

Raamatun kohtia keskustelijoiden lauseista, joita näköjään halveksit yli kaiken. Ja kuljet täällä kuin

metsässä "marjoja" poimien. Saatko siitä palkkaa - paljonko ?

Mutta sehän on vain sinun ongelmasi, jolle en haluakaan mitään.

En koskaan, en koskaan ole kuvitellut itsestäni yhtään sen enempää kuin olenkaan.

Ja miksi kuvittelisin. Pois tuollainen !

Vastaukset

tero p.

#5409 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AVIOLIITTO ON MIEHEN JA NAISEN VÄLINEN LIITTO

2013-04-01 22:31:13

#5407: Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AVIOLIITTO ON MIEHEN JA NAISEN VÄLINEN LIITTO

Teksteistäsi saa vain sen vaikutelman että olet Jumalan asialla. Niinhän ne kaikki, riivaajatkin, ainakin omien (pari tuhatta sitten keksittyjen, nyt jo kuolleiden ihmisten keksimien) oppiesi mukaan. Täällä sitä vaan saarnataan ja huudetaan Jumalan nimessä, tuomitaan ja tuodaan "lakia" ja "Hengen miekkaa" ihmisten kasvoille, Jumalaa täällä ei tosin ole näkynyt. Vain ihmisiä jotka puhuvat "Jumalan sanaa". No, sana ei minulle riitä todisteeksi.

 

En saa palkkaa, ehkä, ellei sitten kuolemaa lasketa synnin palkaksi :) Ja sen palkan saamme kaikki.

 

Kai olet muistanut rakastaa vihamiestäsi, ja antaa hänelle anteeksi ennen tuomiota? Ei siltä vaikuta, pikemminkin pidät itseäsi arvollisena tuomitsemaan ja arvostelemaan minua, halveksimaan jopa ja hylkäämään minut merkityksettömine ongelmineni. Mutta sinähän oletkin Jumalan rakas, eikö? Parempi ja arvokkaampi kuin minä.