Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

tero p.

#5409 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AVIOLIITTO ON MIEHEN JA NAISEN VÄLINEN LIITTO

01.04.2013 22:31

#5407: Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AVIOLIITTO ON MIEHEN JA NAISEN VÄLINEN LIITTO

Teksteistäsi saa vain sen vaikutelman että olet Jumalan asialla. Niinhän ne kaikki, riivaajatkin, ainakin omien (pari tuhatta sitten keksittyjen, nyt jo kuolleiden ihmisten keksimien) oppiesi mukaan. Täällä sitä vaan saarnataan ja huudetaan Jumalan nimessä, tuomitaan ja tuodaan "lakia" ja "Hengen miekkaa" ihmisten kasvoille, Jumalaa täällä ei tosin ole näkynyt. Vain ihmisiä jotka puhuvat "Jumalan sanaa". No, sana ei minulle riitä todisteeksi.

En saa palkkaa, ehkä, ellei sitten kuolemaa lasketa synnin palkaksi :) Ja sen palkan saamme kaikki.

Kai olet muistanut rakastaa vihamiestäsi, ja antaa hänelle anteeksi ennen tuomiota? Ei siltä vaikuta, pikemminkin pidät itseäsi arvollisena tuomitsemaan ja arvostelemaan minua, halveksimaan jopa ja hylkäämään minut merkityksettömine ongelmineni. Mutta sinähän oletkin Jumalan rakas, eikö? Parempi ja arvokkaampi kuin minä.

Vastaukset

Vihaa nyt lystiksesi jollet muuta osaa

#5415 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AVIOLIITTO ON MIEHEN JA NAISEN VÄLINEN LIITTO

2013-04-01 23:20:21

#5409: tero p. - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AVIOLIITTO ON MIEHEN JA NAISEN VÄLINEN LIITTO 

Sinulla on tosi kummallisia käsityksiä minusta, mutta onneksi ne on sun päässäsi eikä minun.

Tuollaisesta toisen halveksimisesta saisi jo vaikka mitä, mutta sinähän oletkin oma itsesi.

Ja tietenkin pidät pääsi. Onneksi minulla on oma pää enkä ole tippaakaan samaa mieltä kanssasi

etkä minun pään sisään pääse. Onnetonta, että syytät minua sellaisesta mitä itse teet.

Mutta sehän olikin vain sinun valintasi. Eikä kaikille valinnoille ole syytä antaa arvoa.