Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#5369 Re: Re: miehen ja naisen avioliitto

01.04.2013 19:47

#5356: Sotaveteraanitkin olivat homoja - Re: miehen ja naisen avioliitto

Sinun käytös on todella ala-arvoista. Häpeäsisit. Oma isäni oli sodassa puolustamassa itsenäisyyttä ja hänen poikanaan olen nyt puolustamassa niitä perusarvoja, joilla Suomi pidetään itsenäisenä, terveenä ja pitkään.

Niihin perusarvoihin ei kuulu tasa-arvolla pelleily, valehtelu vain omia haluja ajettaessa. Niihin ei kuulu myöskään lasten opettaminen epäterveeseen elämän tapoihin, joita mm homous ja lesbous on. Tasa-arvo pitää olla ja se on. Sillä sanalla ei pidä lähteä leikkimään kenenkään. Varmasti tulee tuulemaan pelleilijän nokkaan ennemmin tai myöhemmin.

Vastaukset

Vieras

#5370 Re: Re: Re: miehen ja naisen avioliitto

2013-04-01 20:05:03

#5369: - Re: Re: miehen ja naisen avioliitto

Väkivallalla uhkailuhan auttaa ottamaan asiasi vakavasti. Jos et pysty sanallisesti ajamaan asiaasi niin se vain kertoo siitä että asiasi ei ole järkiperusteisella pohjalla vaan alhaista vallanhalua toisten elämään: "joko teette niinkuin minä käsken tai saatte kärsiä". Halveksin sinua. Enkä muuten edes ole homo.

Sotaveteraanitkin olivat homoja

#5372 Re: Re: Re: miehen ja naisen avioliitto

2013-04-01 20:11:06

#5369: - Re: Re: miehen ja naisen avioliitto

Sinun käytös on todella ala-arvoista. Häpeäsisit. Oma isäni oli sodassa puolustamassa itsenäisyyttä ja hänen poikanaan olen nyt puolustamassa niitä perusarvoja, joilla Suomi pidetään itsenäisenä, terveenä ja pitkään.

Niihin perusarvoihin ei kuulu tasa-arvolla pelleily, valehtelu vain omia haluja ajettaessa. Niihin ei kuulu myöskään lasten opettaminen epäterveeseen elämän tapoihin, joita mm homous ja lesbous on. Tasa-arvo pitää olla ja se on. Sillä sanalla ei pidä lähteä leikkimään kenenkään. Varmasti tulee tuulemaan pelleilijän nokkaan ennemmin tai myöhemmin.

Voit olla ihan mitä mieltä olet, mutta älä väheksy ja pilkkaa homoseksuaaleja veteraaneja. Äläkä hauku heitä sairaaksi. He ansaitsevat saman kunnioituksen ja tasa-arvoisen kohtelun, kuten sinunkin isäsi.