Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Jahve sanoi niin paljon muutakin

#5294 Re: Nooa arkkiin käsketyt ihmiset ja eläimet..

01.04.2013 16:53

#5290: Jamo - Nooa arkkiin käsketyt ihmiset ja eläimet..

Jumala käski noihin aikoihin paljon sellaistakin, josta Jamo-parkakin joutuisit tekojesi perusteella kivitetyksi tai muuten kuoleman omaksi. Eiköhän tuon VT:n käyttö homofobiarusinoiden poimimisen alustana ole jo aika loppuun kulunut kikka.

Vastaukset

Jamo

#5309 Re: Re: Nooa arkkiin käsketyt ihmiset ja eläimet..

2013-04-01 17:23:33

#5294: Jahve sanoi niin paljon muutakin - Re: Nooa arkkiin käsketyt ihmiset ja eläimet..

Kaikkihan me olemme jo kuoleman omia..Perisynti nääs..jos et sitä tiedä..Niin sinä kuin minäkin vastaamme teoistamme lopullisella tuomiolla..

Toinen asia on että onko sinulla asiat kunnossa Luojamme kanssa..

Minä uskon ja luotan siihen että lopullisessa tuomioistuimessa on syyttäjä(lucifer),syytetty(minä/sinä),tuomari(Jumala) ja puolustusasianajaja(Jeesus)..Jeesus toteaa siinä vaiheessa: Tämä henkilö on ottanut minut ja minun sovitustyön vastaan ja pyrkinyt noudattamaan minun ja sinun Taivaallinen Isäni opetuksia ja ohjeita..Hän on monessa kohdin rikkonut,mutta luopunut tietoisesta synnistä ja sen tekemisestä..luciferikin saa sanoa omat repliikkinsä..Loppulausunto Jumalan ja Jeesuksen sydämeensä ottaneille kuuluu : SYYTÖN... ja niille jotka eivät ottaneet vastaan Jeesusta pelastajanaan eivätkä luopuneet synnistä kuuluu: SYYLLINEN..