Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#5065 Asiallista keskustelua kiitos

31.03.2013 16:48

Voisko tästä asiasta keskustella asiallisesti rakkaat sisaret ja veljet? Raamatun kannan asiaan voi ilmaista kauniistikin. Itse olen allekirjoittanut tän adressin, mutta en kannata sitä tyyliä, miten monet uskovaisetkin täällä kommentoi. Me saadaan vastustaa sukupuolineutraalia avioliittolakia, mutta me ei saada vastustaa homoja IHMISINÄ, eikä niitä ihmisiä IHMISINÄ, jotka on meidän kanssa eri mieltä. Me ei saada vastustaa ihmisinä edes niitä, jotka tuomitsee meidät, haukkuu hihhuleiksi, vanhanaikaisiksi tai jollain tosi rumalla ilmaisulla. Meidän tulee siltikin kirjoittaa rakastavaan sävyyn.

Vastaukset

Vieras

#5066 Re: Asiallista keskustelua kiitos

2013-03-31 16:52:30

#5065: - Asiallista keskustelua kiitos

Minäkin rakastan kaikkia uskovaisia ihmisinä, vaikken voi sietää niiden silmitöntä hihhulointia.

Rek.pariliiton kehittely riittä

#5068 Re: Asiallista keskustelua kiitos

2013-03-31 17:12:39

Homot ja lesbot voivat pelastaa maailman väestöräjähdykseltä omalta osaltaan. Arvostakaamme tätä mutanttia.

tero p.

#5073 Re: Asiallista keskustelua kiitos

2013-03-31 17:28:47

Raamatun kannan voi ilmaista kauniisti? Älä viitisi, noin rumaa törkytekstiä ei voi naamioida kauniiksi, se on ihmisvihaista, sairasta, väkivaltaista roskaa ja jos allekirjoitat Raamatun kannan rikot mm. YK:n ihmisoikeuksien yleistä julistusta ja Suomen lakia. Ette saa vastustaa homoja ihmisinä, mutta jos he homoilevat niin sitten uskontosi mukaan heidät saa tappaa. Hihulihei, on siinä teillä rakkauden uskonto!

"Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa."

3. Moos 20:13