Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

urpot ohoi !

#3732 Re: Re: Re: Re: Kansalaisaloite

27.03.2013 20:08

#3713: - Re: Re: Re: Kansalaisaloite

ei ei, olet kyllä nyt ymmärtänyt jotain väärin!

kysymyshän ei ole siitä että homoliittojen kannattajille ei kiihkouskovaisten perustelut kelpaa vaan kysymys on vain ja ainoastaan siitä että himouskovaisilla ei ole antaa perusteluja! yhen ainuttakaa järkevää ei ole koko vajaassa 4000 kommentissa!

 

sitten kun tulee näitä "raamattu sitä ja tätä" niin kuten jotku on täällä jo todennu kaksi todella, todella hyvää pointtia nostan nyt niistä;

 

A) raamattu kehoittaa myös kivittämään raiskatut naiset kuoliaaksi ja että naisten ei tule opiskella,

jos raamattu on sana JA LAKI niin miksei suomessa toimita tämänkin mukaan.

 

B) uskontoja ei tule sekoittaa lain kanssa,

ja kyllä, valitsin sanan uskontoja, koska jos ette tienneet, NIITÄ ON USEITA ja jos uskontojen perusteella aletaan lakeja säätämään, eikös sitten pitäisi kieltää sian lihan syöminen (tai vähintään piilottaa se numeroitujen ruudukkojen taakse kaupoissa) niin ja lehmän liha myös, mieti kun pieni hindulaispoika menee kauppaan ja näkee pyhän eläimen paketissa! puhumattakaan siitä että itsemurhapommittaminen, naisten lyöminen ja moniavioisuuskin tulisi täten säätää suomen lakiin, kun uskonnoissa nämäkin sallitaan.

Vastaukset

heh

#3742 Re: Re: Re: Re: Re: Kansalaisaloite

2013-03-27 20:20:59

#3732: urpot ohoi ! - Re: Re: Re: Re: Kansalaisaloite

Minä yritin eilen toisaalla uskovaisilta kysyä millä perusteella sieltä raamatusta napsitaan ne ohjeet joiden mukaan eletään? Voiko mielivaltaisesti valita ne mitkä sattuu sopimaan itselle? Olen puhtaasti utelias, koska minun jakeluun ei ole vielä mennyt miten raamatun (tai koraanin kun sekin on nostettu esiin) oppien mukaan elämisestä voidaan saarnata muille, jos itsekkään ei eletä niiden mukaan? Tai miten tuomitaan jokun "synti" toisen tekemänä, mutta itse tehdään toista?

taku

#3743 Re: Re: Re: Re: Re: Kansalaisaloite

2013-03-27 20:21:04

#3732: urpot ohoi ! - Re: Re: Re: Re: Kansalaisaloite

No niin Raamattu on kirjakokoelma ei kirja.Siinä on useita kirjoja.Tuo mainitsemasi kohta löytyy Vanhasta testamentista.Kovin vähäiseltä tuntuueräiden tietämys kristinopista kun toistuvasti kaivetaa Vanhan testamentin jutut esiin.Ja taas kerranjoku yrittää selittää ettäuskonto pitäs erottaa politiikasta.Teitä kyllä riittää jotka tääistä väitätte mutta annas olla kun kysytään perusteluja niitä ei löydy juuri koskaan


Vieras

#3745 Re: Re: Re: Re: Re: Kansalaisaloite

2013-03-27 20:23:43

#3732: urpot ohoi ! - Re: Re: Re: Re: Kansalaisaloite 

kysymyshän ei ole siitä että homoliittojen kannattajille ei kiihkouskovaisten perustelut kelpaa vaan kysymys on vain ja ainoastaan siitä että himouskovaisilla ei ole antaa perusteluja! yhen ainuttakaa järkevää ei ole koko vajaassa 4000 kommentissa!

 

Eipä adressin allekirjoittajan tarvitse allekirjoitustaan perustella. Suomessa on edelleen mielipiteen vapaus, eikä kukaan ole vakuuttanut minua minkä takia lakia pitäisi muuttaa. En silti huutele heidän perusteluiden perään. Teidän lähetystyö lain muutoksen puolesta on aika kummallisessa paikassa, monenko täällä luulet välittävän mielipiteistäsi?