Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

urpot ohoi !

/ #3732 Re: Re: Re: Re: Kansalaisaloite

27.03.2013 20:08

#3713: - Re: Re: Re: Kansalaisaloite

ei ei, olet kyllä nyt ymmärtänyt jotain väärin!

kysymyshän ei ole siitä että homoliittojen kannattajille ei kiihkouskovaisten perustelut kelpaa vaan kysymys on vain ja ainoastaan siitä että himouskovaisilla ei ole antaa perusteluja! yhen ainuttakaa järkevää ei ole koko vajaassa 4000 kommentissa!

sitten kun tulee näitä "raamattu sitä ja tätä" niin kuten jotku on täällä jo todennu kaksi todella, todella hyvää pointtia nostan nyt niistä;

A) raamattu kehoittaa myös kivittämään raiskatut naiset kuoliaaksi ja että naisten ei tule opiskella,

jos raamattu on sana JA LAKI niin miksei suomessa toimita tämänkin mukaan.

B) uskontoja ei tule sekoittaa lain kanssa,

ja kyllä, valitsin sanan uskontoja, koska jos ette tienneet, NIITÄ ON USEITA ja jos uskontojen perusteella aletaan lakeja säätämään, eikös sitten pitäisi kieltää sian lihan syöminen (tai vähintään piilottaa se numeroitujen ruudukkojen taakse kaupoissa) niin ja lehmän liha myös, mieti kun pieni hindulaispoika menee kauppaan ja näkee pyhän eläimen paketissa! puhumattakaan siitä että itsemurhapommittaminen, naisten lyöminen ja moniavioisuuskin tulisi täten säätää suomen lakiin, kun uskonnoissa nämäkin sallitaan.