KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Pirjo Peltoniemi
Vieras

#974 Tiedote jäsenille ?

16.02.2011 17:26

Sain tänään tiedotteen jossa Terttu Kanervo, Anneli Repo, Vadelma salo ja Eija Lehtimäki ovat allekirjoittaneet vääristellyn ja täynnä valheita olevan 2-sivuisen paperin.
Näin pitkälle he siis menevät ja vielä pidemmällekin. Katti-Matissa kuuluu olevan lisää valheita.
Kyllä ihmiset vaipuvat alas, kun pitää alkaa jäsenille kertoilemaan satuja.
No, kyllä ne takaisin tulevat jossain vaiheessa, paha saa palkkansa, sanotaan.

Satu kertoo, että olisin koko yhdistyksessä oloni ajan toiminut omavaltaisesti, ja vaikeuttanut hallituksen työskentelyä.?
Miten niin vaikeuttanut?
Onko vaikeuttamista se, että on omia mielipiteitä, vaikka niitä ei Terttu Kanervo aina hyväksynytkään. Useimmin muut olivat samaa mieltä kanssani, vaikka Terttu ei.
Hallituksen kokouksissa olen käynyt, kahta-kolmea lukuunottamatta. Moni muu on ollut pois paljon enemmän.

Miten niin omavaltaisesti?
Olenhan vain pyydystänyt kissoja kaiken vapaa-aikani ja hoitanut niitä kotonani niin paljon kun vähänkin olen kyennyt.
Mitä omavaltaista siinä on? Olen toiminut täysin toimintasuunnitelman mukaan enkä ole rikkonut mitään yhdistyksen sääntöjä.

Oriveden kissatilan hankinta oli hallituksen päätös ja lupasin hyvää hyvyyttäni hoitaa sen kissojen osalta itse, koska asun lähempänä. Etsimme vapaaehtoisia hoitajia tuuraamaan minua ja sainkin heitä toistakymmentä,Tampereelta asti, joista viisi.kuusi jo kävikin kissoja hoitamassa, silloin tällöin.
Ruton tulo oli odottamatonta ja toimitin kissat sieltä pois mahdollisimman pian.
Minua käskettiin siivoamaan tila, jotta virus saadaan tilasta pois.
En vain uskaltanut sitä tehdä, koska tarttumisvaara kotona oleviin pentuihin oli liian suuri.
Pyysin hallituksen muitakin jäseniä etsimään ulkopuolista siivoojaa, ettei rutto leviäisi muihinkaan ensikoteihin,
Nyt nämä neljä väittävät että annoin ongelmien kaatua hallituksen syliin. Voi rähmä.
Enkä ole syyttänyt ketään mistään, vaikka kirjeessä niin väitetään. Kerroin vain että ei tilan siivous ole yksin minun vastuullani, tila on KKY:n, ei minun omani.

Taas tuodaan esille myös eroni Sey:n eläinsuojeluvalvojan tehtävästä. Olen edelleenkin Sey:n jäsen, enkä ole rikkonut mitään Sey:n sääntöjä,ja hoidin kaikki Sey:n vaatimat toimetkin kiitettävästi.Mitään moitittavaa ei löytynyt tehtävästäni, jota tein melkein kaksi vuotta. Aikani ei riittänyt molempiin yhdistyksen töihin täysillä.

Puheenjohtajaehdokkaaksi päätin ryhtyä vasta sen jälkeen, kun tämä hallituksen neljä jäsentä alkoivat vähentää ja vaikeuttaa yhdistyksen toimintaa merkittävästi.

Puolivillien kissojen ottaminen talteen, päätettiin estää sijoittajilta.
Sihteeri erotettiin laittomasti
Fb sivut poistettiin
Neuvova puhelin poistettiin
Jäsenslinkki lopetettiin
Toimijoita siirrettiin sivuun torkeästi.
Jäsenrekisteriä ei pääse katsomaan
Jäsenten liittyminen estettiin ilman pätevää syytä
Katti-Mattiin ei saa kirjoittaa
Hallituksen jäsenelle ei näytetä edes pöytäkirjoja.
Terttu Kanervo päättää asioista omavaltaisesti, käsittelemättä asioita hallituksessa.
Kanervo vastailee töykeästi kissoista ilmoitajille ja ensikodeille.
Hallituksen neljä jäsentä on pitänyt puhelin-neuvottelun kertomatta siitä muille hallituksen jäsenille.
Lisäksi valehdellaan minun toiminnastani törkeästi.

Olemme pitäneet useiden huolestuneiden ihmisten kanssa keskustelutilaisuuden tilanteen arvioimiseksi ja siitä on nyt lainvastaisesti lähetetty kopio jäsenille.

Tässä syyt ja seuraukset pääpiirteittäin.

Vastaukset

Vieras
Vieras

#975 Re: Tiedote jäsenille ?

2011-02-16 18:05:10

#974: Pirjo Peltoniemi - Tiedote jäsenille ?

Noiden mainitsemiesi henkilöiden syntilista on pitkä ja raskauttava, vain TÄYSIN arvostelukyvytön ja vailla oikeudenmukaisuuden tajua oleva ihminen uskoo nuo valheet ja vääristelyt.

Älä huoli Pirjo, suurin osa ihmisistä on kuitenkin järkeviä ja arvostelukykyisiä, sekä osaavat erottaa oikean väärästä ja nyt vääryys on niin räikeää, että se paistaa täältä kuuhun asti!!!

Tässä näkee kuinka pitkälle vääryyksissään on valmis menemään häpeämätön, valheellinen, röyhkeä ja tunnoton ahne ihminen. Se on käynyt selväksi nyt, eikä heitä pelasta enää mikään. Peli on heidän puoleltaan jo menetetty ja he ovat paljastaneet itsensä ja motivaationsa. Syöksykierre alas on nyt jarruton.

Tässähän se kaikki olennainen
Vieras

#1197 Re: Tiedote jäsenille ?

2011-02-20 11:20:01

#974: Pirjo Peltoniemi - Tiedote jäsenille ?

Kertaus:

Sain tänään tiedotteen jossa Terttu Kanervo, Anneli Repo, Vadelma salo ja Eija Lehtimäki ovat allekirjoittaneet vääristellyn ja täynnä valheita olevan 2-sivuisen paperin.
Näin pitkälle he siis menevät ja vielä pidemmällekin. Katti-Matissa kuuluu olevan lisää valheita.
Kyllä ihmiset vaipuvat alas, kun pitää alkaa jäsenille kertoilemaan satuja.
No, kyllä ne takaisin tulevat jossain vaiheessa, paha saa palkkansa, sanotaan.

Satu kertoo, että olisin koko yhdistyksessä oloni ajan toiminut omavaltaisesti, ja vaikeuttanut hallituksen työskentelyä.?
Miten niin vaikeuttanut?
Onko vaikeuttamista se, että on omia mielipiteitä, vaikka niitä ei Terttu Kanervo aina hyväksynytkään. Useimmin muut olivat samaa mieltä kanssani, vaikka Terttu ei.
Hallituksen kokouksissa olen käynyt, kahta-kolmea lukuunottamatta. Moni muu on ollut pois paljon enemmän.

Miten niin omavaltaisesti?
Olenhan vain pyydystänyt kissoja kaiken vapaa-aikani ja hoitanut niitä kotonani niin paljon kun vähänkin olen kyennyt.
Mitä omavaltaista siinä on? Olen toiminut täysin toimintasuunnitelman mukaan enkä ole rikkonut mitään yhdistyksen sääntöjä.

Oriveden kissatilan hankinta oli hallituksen päätös ja lupasin hyvää hyvyyttäni hoitaa sen kissojen osalta itse, koska asun lähempänä. Etsimme vapaaehtoisia hoitajia tuuraamaan minua ja sainkin heitä toistakymmentä,Tampereelta asti, joista viisi.kuusi jo kävikin kissoja hoitamassa, silloin tällöin.
Ruton tulo oli odottamatonta ja toimitin kissat sieltä pois mahdollisimman pian.
Minua käskettiin siivoamaan tila, jotta virus saadaan tilasta pois.
En vain uskaltanut sitä tehdä, koska tarttumisvaara kotona oleviin pentuihin oli liian suuri.
Pyysin hallituksen muitakin jäseniä etsimään ulkopuolista siivoojaa, ettei rutto leviäisi muihinkaan ensikoteihin,
Nyt nämä neljä väittävät että annoin ongelmien kaatua hallituksen syliin. Voi rähmä.
Enkä ole syyttänyt ketään mistään, vaikka kirjeessä niin väitetään. Kerroin vain että ei tilan siivous ole yksin minun vastuullani, tila on KKY:n, ei minun omani.

Taas tuodaan esille myös eroni Sey:n eläinsuojeluvalvojan tehtävästä. Olen edelleenkin Sey:n jäsen, enkä ole rikkonut mitään Sey:n sääntöjä,ja hoidin kaikki Sey:n vaatimat toimetkin kiitettävästi.Mitään moitittavaa ei löytynyt tehtävästäni, jota tein melkein kaksi vuotta. Aikani ei riittänyt molempiin yhdistyksen töihin täysillä.

Puheenjohtajaehdokkaaksi päätin ryhtyä vasta sen jälkeen, kun tämä hallituksen neljä jäsentä alkoivat vähentää ja vaikeuttaa yhdistyksen toimintaa merkittävästi.

Puolivillien kissojen ottaminen talteen, päätettiin estää sijoittajilta.
Sihteeri erotettiin laittomasti
Fb sivut poistettiin
Neuvova puhelin poistettiin
Jäsenslinkki lopetettiin
Toimijoita siirrettiin sivuun torkeästi.
Jäsenrekisteriä ei pääse katsomaan
Jäsenten liittyminen estettiin ilman pätevää syytä
Katti-Mattiin ei saa kirjoittaa
Hallituksen jäsenelle ei näytetä edes pöytäkirjoja.
Terttu Kanervo päättää asioista omavaltaisesti, käsittelemättä asioita hallituksessa.
Kanervo vastailee töykeästi kissoista ilmoitajille ja ensikodeille.
Hallituksen neljä jäsentä on pitänyt puhelin-neuvottelun kertomatta siitä muille hallituksen jäsenille.
Lisäksi valehdellaan minun toiminnastani törkeästi.

Olemme pitäneet useiden huolestuneiden ihmisten kanssa keskustelutilaisuuden tilanteen arvioimiseksi ja siitä on nyt lainvastaisesti lähetetty kopio jäsenille.

Tässä syyt ja seuraukset pääpiirteittäin.