Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Kalastaja-Eemeli

#2292 Katiskat ja merrat

25.03.2013 12:57

"Minä en määrittele kuka on kristitty, vaan Raamatussa kerrotaan miten kristityksi tullaan ( kristitty tarkoittaa opetuslasta Apt 11:26): Matt 4:17 Siitä lähtien Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle." Etkö ymmärrä että Israelin kansa on muutakin kuin Juutalaiset? Aam 4:2 "Herra, Herra on vannonut pyhyytensä kautta: Totisesti, katso, päivät tulevat teille, jolloin teidät temmataan ylös koukuilla ja viimeisetkin teistä kalaongilla.""

Eli kysymys on sinun raamatuntulkinnastasi, joka on yksi tuhansista. Mikä antaa vain sinulle oikeuden tulkita Raamattua oikein? Miksei naapurin mummon täysin toisenlainen tulkinta voi olla aivan yhtä oikein?

Mitähän käännöstä eli tulkintaa muuten käytät? Sitaattisi haiskahtavat pahasti SLEY:n fundamentalistipropagandalta. Koukut ja kalaonget olivat todella hauska yksityiskohta. Missä maailmassa oikein elät?

Vastaukset

Heikki

#2303 Re: Katiskat ja merrat

2013-03-25 13:04:42

#2292: Kalastaja-Eemeli - Katiskat ja merrat 

Koska SLEY on perustettu? "Engl asv 1901 4:2 The Lord Jehovah hath sworn by his holiness, that, lo, the days shall come upon you, that they shall take you away with hooks, and your residue with fish-hooks" Minä en tulkinnut Raamattua, vaan sinä teit sen. Nuo sanat ovat Jeesuksen, kuten tämäkin: Mark 1:17 Ja Jeesus sanoi heille: "Seuratkaa minua, niin minä teen teistä ihmisten kalastajia."