Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#1703 Re: Re:

23.03.2013 17:44

#1697: Hihhuli - Re:

Mistä tiedät, että minä olen hullu ja joudun kadotukseen? Miten voit olla varma, että sinä olet oikeassa minun sijaani, kun tilanne voisi hyvin olla täsmälleen toisinpäin sinun jo käyttämiäesi raamatun sanojen mukaisesti? Entä, jos minä olenkin "valaistunut", ja siksi minun puheeni ovat sinun mielestäsi hulluutta?

 

Todista minulle tämän elävän Jumalan olemassaolo ja voin luvata sinulle kääntyväni uskoon.

 

...nimimerkki "Hihhuli" haiskahtaa rölliltä, mutta menköön nyt.

Vastaukset

Hihhuli

#1711 Re: Re: Re:

2013-03-23 18:10:14

#1703: - Re: Re:

Se koira älähtää, johonka kalikka kalahtaa, sanoo vanha sanalasku.

Raamatunkohta oli tarkoitettu kaikille yleisesti, jos ei joku satu sitä tietämään.  Täällä kun meitä hihhuleita niin kovasti nälvitään tästä uskostamme.  Jos et vielä ole löytänyt elävää Jumalaa, niin etsi ja hanki uskoa - kyllä Herra sinulle ilmoittaa itsestään ja hän on sinua lähempänä kuin arvaatkaan. Jumala rakastaa kaikkia ihmisiä (Hän on kuollut meidän puolestamme!!!), mutta hän ei hyväksy syntiä!  Hän antaa etsikkoajan jokaiselle ihmiselle, ehkä pari kolme kertaa elämän aikana. Kun uskoo ja uudestisyntyy, Herra varustaa omansa Pyhän Hengen Sinetillä ja sen jälkeen alkaa virrata siunauksia.....

Siunausta sinulle!