Maahanmuuttajien tuet

Kommentoitu viesti


Vieras

#759 Re: MUUTOSTA PERKLE

18.03.2013 12:31

#758: HESE - MUUTOSTA PERKLE saaneet tarpeekseen tästä maanpäällisestä helvetistä.

Ulos pääsee. Tämä ei ole mikään Pohjois-Korea.

Vastaukset

HESE

#760 Re: Re: MUUTOSTA PERKLE

2013-03-18 16:52:38

#759: - Re: MUUTOSTA PERKLE 

 HAISTA TYPERÄ ÄÄLIÖ PAS-KA, JOS TUNTISIN SINUT, TULISIN LUOKSESI JA SAISIT TURPAASI OIKEIN HUOLELLISESTI JA AIKAA SÄÄSTÄMÄTTÄ ! En tietenkään lähde kotimaastani minnekkään, vaan teen kaiken voitavani, että tässä maassa voisi vielä joskus jokainen Suomalainen elää ihmisarvoista elämää. Me Suomalaiset olemme nähneet vaivaa ja verta sekä tehneet  kauan suuren ja raskaan työn saavuttaaksemme ja säilyttääksemme itsellemme itsenäisen maan ja kehittäneet tätä jokainen omalla työpanoksellaan, että me kaikki Suomalaiset voisimme tehdä työtä ja elää ihmisarvoista elämää ja nyt kaikki saavutetut hyödyt täytyy antaa taistelematta pois. Kaikki Suomelle ja Suomalaisille aiheutettu vääryys on aiheutunut vain sen takia, että jotkin poliitikot eivät näe suurten palkkojensa sokaisemana ja omanedun tavoittelun huumassa tavallisten Suomalaisten ja Suomen ongelmia. En usko että kukaan uskaltaisi sanoa minulle kasvotusten, että "ulos pääsee", kun kyseessä on ihmisarvoinen riittävä palkkainen työpaikka Suomalaiselle tai verorahoilla tuettu työpaikka elintasopakolaisellle. Voit tietenkin kertoa ositteesi, niin minä tulen kyllä kyläilemään, mutta tietenkin muutama vierailija saattaa keretä jo ennen minua.