Helsingin joukkoliikenteen heikentäminen

Kommentoitu viesti

eläkeläinen etu-Töölöstä

#201 Re: Suunnitelma on hyvä

23.02.2013 19:40

#200: Pyöräilijä Töölöstä - Suunnitelma on hyvä

Töölö-seura ei mielestäni ole ottanut mitään kantaa asiaan, en ole huomannut, samoin Töölöläinen-lehden, joka pitäisi jakaa kaikkiin Töölön talouksiin, kahta viimeistä numeroa  ei ole esim. Ilmarinkadulle jaettu!!! Joten paikallistietoa ei meille asukkaille ole tullut.

Luulen, että suurin osa meistä töölöläisistä tällä hetkellä"taistelee" Caloniuksenkadun raitiovaunu 8:n pysäkin ja tuon vanhan "bulevardin" puolesta, emme halua, että meidän on käveltävä Hesperiankadun kulmalta Arkadiankadun kulmaan päästäksemme julkisella kulkuvälineellä joko Marian sairaalaan tai Ruoholahteen. Mechelinkatu parturoidaan ja tilalle istutetaan noita 2-4 metrin puita!

Mitään pyöräviha-ryhmää ei varmaan ole olemassa, ainoastaan  meissä täällä asuvissa herättää ihmetystä se, että on paljon tärkeämpää palvella sekä  autoilijoita että pyöräilijöitä Mechelinkadun liikenteessä kuin miettiä meitä täällä asuvia ja meidän joustavaa liikkumista. Miksi näitä ei voi yhdistää, tehdä kompromissi - säilyttää meille todella tärkeä pysäkki, vaikka siihen kuulema tuhrautuu kokonainen minuutti lisäaikaa ja meille rakkaat vanhat puut, ja antaa autoliikenteen Ruoholahdesta, Jätkäsaaresta, Espoosta ym vapaasti ajaa Mechelinkatu, mikä minnekin menee!

Vastaukset

Surkeaa suunnittelua

#202 Re: Re: Suunnitelma on hyvä

2013-02-23 20:10:39

#201: eläkeläinen etu-Töölöstä - Re: Suunnitelma on hyvä 

En kuulu Töölö-seuraan, mutta pidän tosi kummallisena sitä, että fillaristit ovat tehneet seurasta jonkun ykkösluokan inhokin, jota pitää lytätä joka käänteessä.  En ole nähnyt yhtäkään seuran kommenttia asiasta, joten tässä taas luullun ymmärtäjät ovat asialla.

Fillaristit tekivät itselleen todellisen karhunpalveluksen. kun lähtivät mukaan tähän Mechelininkadun joukkoliikenteen heikentämiseen. Nyt sitten yriteteään selitellä, etteä eihän me vaan jotkut muut. Ei täällä kukaan vastusta pyöräilyä vaan joukkoliikenteen tuhoamista ja puiden kaatoa. Ensin lähtivät 24:n bussipysäkit, nyt sitten ratikka 8:n pysäkit. On ihan turhaa keskustella siitä, mistä heikennys johtuu, kun lopputulos on aina yhtä karu: ei liikennettä, ei pysäkkiä. Syy on yhdentekevä, mutta lopputulos raivostuttaa. Koettakaapa itse elää ilman julkista liikennettä.