Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Vieras

/ #3695 Taivasblogi: Hilja Aaltonen 27. syyskuuta 1907 – 13. helmikuuta 2013

16.02.2013 18:04

http://taivas-ihme-blogi-annelindell.blogspot.fi/

PERJANTAI 15. HELMIKUUTA 2013

Rakastettu 105-vuotias Hilja Aaltonen on nyt mennyt ”Isän Kotiin”

- “Jumala tulee antamaan uuden herätyksen ajan Suomelle 30 vuoden kuluttua tämän Lapualta nousevan miehen kuolemasta. (Aaltonen tarkoitti tällä miehellä Niilo Yli-Vainiota, joka kuoli marraskuussa 1981). Yli-Vainion kuolemasta tuli tarkalleen 30 vuotta marraskuussa 2011”

- Kathryn Kuhlmanin Suomea koskevan profetia.: -“Väkevää hengellistä voimaa ollaan vapauttamassa SUOMEN YLI, joka tuo esiin Jumalan voiman suurimman manifestoitumisen, mitä maailma on koskaan nähnyt.”

Aaltonen (27.9.2012) : ...”Kaipaan uutta, herkkää Herran päivää, sitä että annamme taivaan vaikuttaa ja Jumalan tuulen puhaltaa. Se ei aina toimi rytinällä, se kulkee hiljaa, hiljaisen itkun tietä, ja sen pitää riittää seurakunnalle. Mutta seurakunta niin monesti koettaa kiihottaa ihmisiä turhaan tärinään! Ei siinä henki lepää. Se lepää vain siellä, missä Golgatan tuuli puhaltaa ...”.

Hilja Aaltosen profeetallisia ajatuksia voi kuvailla hyvin Kristus-keskeisiksi. Aaltoselle oli äärimmäisen tärkeätä muistuttaa ja painottaa ihmisille jatkuvasti sitä, että ihmiset vaeltaisivat täysipainoisesti Jumalan Hengen johdatuksessa. Aaltonen rukoili jatkuvasti Suomeen ”itkuherätystä”; eli, että Suomeen tulisi niin suuri herätys, että kaikki ihmiset itkien rukoilisivat Jumalaa ...niin kuin silloin sota-aikana, kun suomalaiset itkien rukoilivat Jumalaa avuksemme – ja Jumala auttoi. Aaltosen profetian mukaan tämä Uusi, Suuri Herätys Suomessa tulee olemaan niin suuri herätys, että se kastelee kuin laakista tämän hengellisesti kuolleen ja rutikuivan maan.

Hilja Aaltonen odotti kuolemaansa saakka tämän kauan sitten saamaansa profetian toteutumista: - Jumala ei kutsu palvelijansa Taivaan Kotiin ennen kuin hän näkee tuon Suuren Herätyksen alkavan, joka alkaa luterilaisesta kirkosta, mutta sillä poikkeamalla, että se alkaa sateen lailla suuren kirkon nuorista:

- ”Meidän tulee tukea nuoria uskossa, sillä tämä aika tarvitsee nuoria, sanoo Aaltonen marraskuussa 2012. ...“Me tarvitsemme tervettä, emme parkkiintunutta, kiristävää uskoa. Emme voi vaatia toisiamme olemaan kuin me itse. Sillä kukin on Jumalansa edessä ja kullakin ihmisellä on oma tie. Vaikka minä en ymmärtäisikään sitä, miksi tuon toisen ihmisen tie on tuollainen, kyllä minun kuitenkin pitää hyväksyä se, että hänen tiensä on erilainen. Emme saa tuomita toisiamme ja toistemme näkemyksiä, sillä jokainen ihminen vastaa niistä Jumalan edessä. ...”

Aaltonen odotti kuluneena syksynä elävää herätystä seurakuntiin. Herätys olikin tulossa, mutta herätyksen pilvi pysähtyi., ja Aaltonen sanoi...“Täällä oli jotakin vielä sellaista, että Jumalan sade ei voinut langeta. Oliko se se, että emme olleet valmiita olemaan mukana herätyksessä, jos se ei olisikaan minun kirkosta syttynyt, vaan olisi tullut naapuriseurakunnan kautta, jossa on erilainen oppi? Ei taivaaseen pääsy ole opista kiinni, vaan elävästä uskosta, sydämen uskosta! Ja silloin, kun meillä on elävä usko, henkilökohtainen usko Jeesukseen, me voimme kokoontua kaikkien kanssa yhdessä”. ..

Alla linkki Hiljan Aaltosen haastatteluun Suomen viikkolehdessä vuodelta 2001
http://tuomasjasuvi.jesusanswers.com/Hiljaa.htm

Tuosta haastattelusta yhden paljon puhuttelevan lauseen: ... ”Minua pelottaa se, täytyykö meidän kokea jälleen hyvin vaikea aika. Meillä on liian hyvät ulkonaiset olosuhteet.”...

Vaikka Hilja Aaltosen ulkoinen olemus olikin iän myötä rapistunut, kuten käy iän myötä meille itse kullekin, niin jokaisen tulisi huomata ja nähdä se tosiasia, että ei hänen hengelliset aistinsa olleet millään tavoin heikentyneet tai rapistuneet, vaan päinvastoin, ihan kuin Raamattu sanoo, että vanhurskaan tie kirkastuu kirkastumistaa, aina täyteen päivään saakka.

Tässä linkki erääseen Hilja Aaltosen todella vaikuttavaan haastatteluun 14.10 2011
http://www.youtube.com/watch?v=xcDMD6oDqn8

Itkeä vollotin koko ajan, kun kuuntelin tuolta videolta tätä nöyrää Herramme paljvelijaa. Hilja ei sanonut yhtään turhaa sanaa. Kaikki sanat lävistää kuulijan sydämen kuin kaksiteräinen miekka. Kenenkä tämä ihana nainen voi jättää tunteettomaksi, kylmäksi ... kenenkä? Ei minua ainkaan. Näin puhuu ihminen, joka jo katsoo suoraan Taivasten Valtakuntaan ohi ajan ja kärsimysten. "Tämä on Sana Taivaasta ihmiseltä ihmiselle."

Lähettänyt Anne Lindell klo 3.48

http://taivas-ihme-blogi-annelindell.blogspot.fi/

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…