Adressi Suomalaisuuden puolesta: RKP_protesti

Espoo

/ #20

10.12.2006 21:48

Vielä Larsista ja Larsille...

On tosiaan järjetöntä väittää, että tämä rehellinen keskustelu ja hyödyllinen adressi olisivat jotenkin "kiihoittamista kansanryhmää vastaan" tms., niin kuin Lars ilmeisesti haluaa asian esittää. Kun suomenkieliset viimein uskaltavat avoimesti kertoa, mitä mieltä ovat, ja murtavat vuosisatojen mittaisen "svenska takande bättre folk" - esteen, niin tämä jos mikä on kaivattua keskustelua, ei kiihoittamista.

Lars, eikö Sinusta sitten täytä kaikki rasistisen rikoksen tunnusmerkit se, että suomenkielisille lapsille pakko-opetetaan entisten vallanpitäjien (kieltä etäisesti muistuttavaa) kieltä, tai suomenkielisiä lapsia "kielikylvetetään". Tai eikö se ole rasismia, että ruotsinkieliset haluavat itselleen omat koulut ja päiväkodit, ja sairaanhoidon ja kaiken muun.

Menohan on aivan kuin Etelä-Afrikassa ennen vanhaan, suomenkieliset ovat mustia ja ruotsinkieliset valkoisia. Mitä seuraavaksi vaaditte? Omat bussit? Omat lentokoneet? Ettette vain joutuisi näkemään sitä tosiseikkaa, että elätte täysin suomenkielisessä maassa.

Suomi on typerien poliitikkojen maa - maamme lienee maailman yksikielisin maa faktisesti, sillä juuri missään muualla ei ole näin selvää kielienemmistöä kuin Suomessa, mutta silti maatamme pidetään keinotekoisesti ja tosi isolla rahalla kaksikielisenä. Kiitos mm. Paavo Liposen hengenheimolaisineen, sekä tietysti RKP:n ja Folktingetin, med mera.